Med.Lem 138 Skrevet 29. Juli I et kælderlokale i Viby ligger Bongkoch Thaimassage – her fik jeg massage. Booking gik hurtigt, og jeg blev oplyst om, at der kunne betales med kontanter og MobilePay – ganske rart at vide på forhånd. Klinikken ligger i en baggård, og det er ret let at finde indgangen. Jeg blev modtaget af Nalee, som jeg før har set ved Amita Massage, men jeg har aldrig fået massage af hende før. Hun viste mig ind i et fint lokale og bad mig tage tøjet af – så ville hun komme tilbage. Hun kom dog ikke tilbage; det gjorde hendes kollega, som begyndte at massere mig. Efter 10–15 minutter kom Nalee også ind og begyndte at massere mig. De to var virkelig dygtige til det. Der blev taget hårdt og kompetent fat i alle muskler, og der blev løsnet op og æltet igennem i yderligere 45 minutter – alt sammen ganske professionelt. Nalee er i midten af halvtresserne og holder sig pænt. Den anden massør var mere anonym, men smilende, stærk og sagde ikke så meget. Da massagen var ved at være slut, smuttede den ene massør, og Nalee spurgte, om jeg ville have en glad afslutning eller fuldpakke til 1500 kr. Jeg kunne godt finde på at komme tilbage for at få massage der igen – for den var virkelig god. Det kunne også være, jeg skulle prøve den fulde pakke eller en glad afslutning en anden god gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 44 Skrevet 29. Juli Troede stedet var dødt. De har ikke aktiveret annonce i 2 år. Nalee er en gammel kending, som efterhånden har besprunget sammelige massage brikse i byen. Fuld pakke er en ret rutinepræget oplevelse, udført i kvikt tempo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg