abcd1234 1 Skrevet 28. Juli Er der nogen der har erfaring med hende her? https://sugardaters.com/da/profile/b8zgNDk7zE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mati 1 Skrevet 28. Juli Nej men har skriver selv lidt med hende og syntes det er svært at få noget konkret at vide, hun har et billede og ville på ingen måder vise mere.. så jeg er selv lidt på kanten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abcd1234 1 Skrevet 28. Juli Har hørt at hun er seriøs nok - man kan vel egentlig godt forstå at hun holder igen med at vise mere. Vi skal jo nok komme til at se det vi vil se Har hun skrevet noget om hvad hun er til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mati 1 Skrevet 28. Juli Tror hun er glade for yngre fyre der boller uden kondom og udenfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfred Hitchdick 12 Skrevet 2. August Jeg tror hun er seriøs. Har dog ikke mødt hende. Jeg havde ikke lyst til at betale hendes pris for en tur udenfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 2. August Alfred Hitchdick skrev, for 29 minutter siden: Jeg tror hun er seriøs. Har dog ikke mødt hende. Jeg havde ikke lyst til at betale hendes pris for en tur udenfor. Du tror? Har ikke mødt hende og sagde nej til en pris som du ikke nævner. Udenfor betyder ?? Mange tak for info ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfred Hitchdick 12 Skrevet 2. August sdd skrev, for 6 minutter siden: Du tror? Har ikke mødt hende og sagde nej til en pris som du ikke nævner. Udenfor betyder ?? Mange tak for info ! Det var så lidt. Skriv til hende og hør om hendes pris. Så svært er det ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abcd1234 1 Skrevet 2. August Har nu mødt hende og kan sige at hun er absolut seriøs og er en rigtig fræk pige. Er der nogen der ved hvor hun foreslår som sted til en tur udenfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 12 Skrevet 3. August (edited) abcd1234 skrev, for 9 timer siden: Har nu mødt hende og kan sige at hun er absolut seriøs og er en rigtig fræk pige. Er der nogen der ved hvor hun foreslår som sted til en tur udenfor? hvad var hendes pris og hvad fik du. Og ja udenfor kan være i en skov, en på sugardaters tænder på at bolle offentligt , hvor man kan ses eller blive opdaget, så udenfor kan være noget forskelligt Redigeret 3. August af sdd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abcd1234 1 Skrevet 3. August 2000 og pengene værd - hun er tændt og fræk når man møder hende. Alle tre huller og tilbyder det uden kondom. Du må komme hvor du vil. Jeg tænkte bare på hvad hun selv havde foreslået af steder til en tur udendørs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg