Hop til indhold
1961

Madame Sascha - uforbeholden anbefaling fra en begynder

Recommended Posts

Hvis du som jeg gennem længere tid har haft fantasier om BDSM og kvindelig dominans, men stadig overvejer om du skal udleve fantasierne, vil jeg foreslå, at du skriver til Madame Sascha med det samme. Det eneste jeg selv har fortrudt er, at jeg ikke har kontaktet hende langt tidligere.

Jeg bor i udlandet og har nu besøgt Madame otte gange i forbindelse med mine rejser til Danmark. Hver gang har langt overgået mine forventninger. Jeg er ganske enkelt ikke i stand til på forhånd at forestille mig, at det næste besøg kan blive så altopslugende ophidsende, som det hver gang har vist sig at være. I løbet af en session får Madame mig til at tabe al fornemmelse af tid og sted og blive suget ind i en ophidselse og liderlighed af en styrke, som jeg aldrig tidligere har oplevet.

Madame bad inden første besøg om en liste over, hvad jeg kunne tænke mig. På den baggrund har hun udforsket mine fantasier. Hun har droppet nogle og gået videre med at uddybe andre, hvor der virkelig har været noget at komme efter. Hver gang tilføjer hun nye elementer og nye overraskelser. Hun skubber til mine grænser - også et stykke ud over, hvor jeg troede de lå - men uden at gå hurtigere frem end jeg er parat til. Og uden, at jeg på noget tidspunkt ville ha’ undværet noget af det, som hun har udsat mig for. Det er en balance, som Madame mestrer til perfektion. 

Efter sessionen er der tid til et bad, en snak og en kop kaffe. Madame er omhyggelig med at få tilbagemelding på SMS den efterfølgende dag, for at sikre sig at alt er OK - og nok også for at optimere næste besøg Hendes meget veludstyrede lokaler ligger tæt på hovedbanegården, og med super diskret adgang.  

For fuldstændighedens skyld vil jeg nævne, at billederne på Madame hjemmeside, selv om de er gode, er meget langt fra at yde hende retfærdighed. Hun er virkelig flot, og solbrillerne på billederne skjuler et fantastisk kønt ansigt med levende, intelligente og drillende øjne. To die for! 

http://www.madamesascha.com

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...