Cantona7 92 Skrevet 28. Juli Hejsa skulle der være nogen som har besøgt hende . Så fortæl gerne Synes jo hun ser lidt lækker ud ,der er også video ,hvilket jeg synes er troværdigt https://annoncelight.dk/showad/432472 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gtrplr 8 Skrevet 28. Juli Den er god nok. Hun har været i Aarhus et par gange, men brugt en anden - nu lukket - profil. Hun er fantastisk smuk og service er absolut godkendt… ikke den absolutte top, men synes det bliver vejet op af æstetikken. Hvis du søger herinde på “Georgina” og “Ivonny” ligger der et par anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chef_handsome 1 Skrevet 28. Juli Nogen der har været der mens hun har været i odense og kan fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 30. Juli Hun er bestemt ægte og det er også hende på billederne. Vild røv, doggy var en fest. Hun er rigtigt sød og billederne lyver bestemt ikke. Så det er bare afsted hvis du stadig har smag på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jako42662 0 Skrevet 31. Juli AcrossTheSky skrev, for 9 timer siden: Hun er bestemt ægte og det er også hende på billederne. Vild røv, doggy var en fest. Hun er rigtigt sød og billederne lyver bestemt ikke. Så det er bare afsted hvis du stadig har smag på det. Hun ser og lyder da til være bestemt dejlig. Kan du måske fortælle om dit besøg ved hende i Odense for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 31. Juli Hun besøgte mig, men det gik sådan set gnidningsfrit bortset fra en misforståelse, som bundede i jeg ændrede dagen for vores aftale og der havde vi talt forbi hinanden. Hun var dog lynhurtig til at komme afsted og det hele endte med at blive rykket en time. Så det vil jeg da kalde god service. Hun er en utroligt flot pige, hun er ikke en der taler dit øre af, men hun taler rigtigt godt engelsk og er nem at kommunikere med. I forhold til selve agten synes jeg ikke det er videre brugbart da vi har forskellige præferencer allesammen, så det er aldrig rigtigt brugbart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg