Hop til indhold

Recommended Posts

Den er god nok. Hun har været i Aarhus et par gange, men brugt en anden - nu lukket - profil. Hun er fantastisk smuk og service er absolut godkendt… ikke den absolutte top, men synes det bliver vejet op af æstetikken. Hvis du søger herinde på “Georgina” og “Ivonny” ligger der et par anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er bestemt ægte og det er også hende på billederne. Vild røv, doggy var en fest. Hun er rigtigt sød og billederne lyver bestemt ikke. Så det er bare afsted hvis du stadig har smag på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AcrossTheSky skrev, for 9 timer siden:

Hun er bestemt ægte og det er også hende på billederne. Vild røv, doggy var en fest. Hun er rigtigt sød og billederne lyver bestemt ikke. Så det er bare afsted hvis du stadig har smag på det. 

Hun ser og lyder da til være bestemt dejlig. Kan du måske fortælle om dit besøg ved hende i Odense for nylig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun besøgte mig, men det gik sådan set gnidningsfrit bortset fra en misforståelse, som bundede i jeg ændrede dagen for vores aftale og der havde vi talt forbi hinanden. Hun var dog lynhurtig til at komme afsted og det hele endte med at blive rykket en time. Så det vil jeg da kalde god service. 

Hun er en utroligt flot pige, hun er ikke en der taler dit øre af, men hun taler rigtigt godt engelsk og er nem at kommunikere med. 

I forhold til selve agten synes jeg ikke det er videre brugbart da vi har forskellige præferencer allesammen, så det er aldrig rigtigt brugbart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...