jenspeter 40 Skrevet søndag klokken 09:35 https://thailisten.dk/listing/gamrai-massage/ Jeg besøgte Garamrai Massage i går sidst på eftermiddagen. Jeg havde fået anbefalet Pim og spurgte derfor efter hende ved ankomst, men hun var desværre optaget på det tidspunkt. I stedet blev jeg tilbudt en times traditionel thai-massage med en anden massør, Ploy (så vidt jeg husker hendes navn – hun var omkring 40 år). Selvom hendes engelskkundskaber var ret begrænsede, lykkedes det os at kommunikere fint. Hun var smilende, imødekommende og udstrålede ro fra starten. Selve massagen var overraskende god – en hård og grundig thai-massage med fokus på ryg, skuldre og ben. Hun brugte både hænder og albuer effektivt og viste, at hun havde styr på teknikken. Efter cirka 45 minutter spurgte hun stille og diskret, om jeg var interesseret i ekstra service. Jeg sagde ja til et håndjob, og hun klædte sig af uden tøven. Hun var helt nøgen under den sidste del og havde en naturlig, kvindelig krop med pæne, bløde bryster. Hun var meget berøringsvenlig og gav en sensuel og nærværende afslutning, hvor stemningen var afslappet og behagelig hele vejen igennem. Alt i alt var det en rigtig god oplevelse – både hvad angår massage og den ekstra service. Jeg føler, jeg fik god værdi for pengene, og Ploy formåede at skabe en rolig, intim atmosfære uden at det virkede mekanisk. Jeg kunne sagtens finde på at komme igen – og næste gang vil jeg måske prøve Pim, som jeg stadig har til gode efter anbefalingerne. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegharentid 0 Skrevet mandag klokken 12:02 (edited) Redigeret mandag klokken 12:50 af Jegharentid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg