Ledelsen 807 Skrevet 22. Oktober Benji skrev, for 5 timer siden: Har også selv besøgt hende et par gange og været fint tilfreds. Fik nogen besøgt hende i går, hvor hun havde en veninde med? Jeg havde desværre ikke selv tiden til at kigge forbi. Så jeg desværre ikke ellers er jeg sikker på det kunne være en fed oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 71 Skrevet 29. Oktober Der er helt sikkert forskel på præferencer men mange som man kan få lov til at gagge kæder det deepthroat og det er det ikke. Og os der har prøvet ægte dee throat med kvinder som absolut ingen refleks har bliver måske også nemmere skuffet når der tilbydes deepthroat så for fremtiden holder jeg mig til min faste for orker ikke flere skuffelser, hvilket jeg i øvrigt med mange andre services er hyppigere i dag end for år tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 246 Skrevet 29. Oktober Aloha skrev, for 3 timer siden: så for fremtiden holder jeg mig til min faste for orker ikke flere skuffelser Hvem er det, du tænker på at holde dig til? Der er stor mangel på piger, der kan tage en pik af en vis størrelse hele vejen til roden, så gode tips er velkomne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg