Hop til indhold
hardticket

Slyngveninder Sanne og Kira Privat i Ejby

Recommended Posts

De virker ret useriøse 

skrev til dem men da vi skal til at aftale præcist tidspunkt stopper alt kontakten 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde aftale med dem i dag. De virkede seriøse nok, og fik adressen, da jeg var næsten fremme. Gik så rundt i 25 minutter for at finde stedet....det lykkedes aldrig at finde den rigtige dør. Jeg kunne godt have stemt dørklokker fra en ende af, 

"God dag, Jeg har en aftale her den næste halve time, hvor jeg skal duske to frække tøser. Er det her? eller er jeg gået forkert?"

Men... det virkede også forkert at gå i gang med det. De sendte et foto til min bollo--fon, men den modtager ikke foto, så da naboer begyndte at følge med i, hvad ham manden luskede sådan rundt for, måtte jeg give op. Jeg ved jeg var tæt på, men fandt dem aldrig.  Hekt åndsvagt. Tror faktisk de er frække nok og seriøse, men enten er jeg ved at blive tidligt senil, eller også har de gemt aig usædvanligt godt bag en dør, som jeg aldrig fandt. 

Har nogen besøgt dem, så send lige en PM til mig. Jeg vil stadig gerne besøge dem,men i dag måtte jeg opgive. Fuld af ærgelse men heldigvis fandt jeg hurtigt 2 søde thaipiger, som forstod min situation, og de var meget villige til at vikariere. Men som sagt, jeg ville gerne have besøgt de to i Ejby, hvis jeg havde fundet dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad være med at besøge dem

Det er 2 ligegyldige kvinder i 40'erne der ikke kan et ord dansk som bare vil have det overstået 

De har en dansk mand til at skrive sms'er for dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...