anmelder 897 Skrevet 31. Juli SweettieDK skrev, for 6 timer siden: Ja sørgeligt men sandt. Hvad der er muligt afhænger jo netop af pigens desperation for penge (gadepiger ret desperate). Men også om de bliver styret, andre vælger for dem. I disse tilfælde siger nogen af dem fra i situationen, eller prøver på det, på forskellige måder prøver at undgå den/de ydelser de ikke ønsker. Til stor frustration for kunden. Og sjældent med meget forståelse for pigens situation. Ja den har jeg da været på. Aftaler noget på sms med pigen. Møder op. smider kludene og forventer et blow uden f.eks. Pigen helt afvisende. Vise hende telefonen. Så går hun ud og kommer tilbage 2 min senere og giver blow uden. Det er der, hvor en mand med mere rygrad end mig går hjem 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 2. August Det synes jeg ikke, at jeg gør. Men måske gjorde jeg engang, men jeg er selv blevet væsentlig bedre med tiden til at vælge mine besøg med omhu, og jeg laver som regel et pænt stort udvælgelsesarbejde forinden, og gør det meget klart, hvad det er jeg specifikt søger på dagen. Som mange af pigerne skriver, så kan de fornemme på beskederne fra kunderne om det er en seriøs kunde eller ej. På samme måde kan jeg fornemme om pigen (eller måske en anden person) jeg skriver med kan indfri mine ønsker, og om hun er den rette for mig. Så det kræver lidt beskeder frem og tilbage for at finde ud af det, og på den konto er jeg sikkert flere gange gennem årene blevet stemplet som useriøs, men det lever jeg med. Jeg gider simpelthen ikke kaste penge efter et besøg som på ingen måde lever op til det aftale. Eroguide har her gennem årene også været en stor hjælp og jeg har altid gennem mine tidligere profiler skrevet om mange af mine oplevelser. Der med det useriøse eller det seriøse går begge veje, og vi kunder må også gerne stille krav. Når jeg i dag vælger at besøge en pige, så vil jeg sige, at besøgene stort set hver gang er en succes, hvor de aftalte ting er blevet realiseret og der har været en god kemi og lyst til gentagelse. Men det kræver også, at man er ret klar omkring, hvad man ønsker et besøg skal indeholde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 54 Skrevet 2. August Hvad jeg synes jeg føler mig udfordret af, er eks. brugen af GFE(girl friend experience). Jeg vill tage for givet, at GFE var det samme hos alle piger der udbyder det ! men næh nej har jeg erfaret. Blot for at tage en for mig givet oplevelse som kysset. Hos nogle skal dette åbenbart tilkøbes som ekstra! og ja så er der jo lige det med sproget! ville være dejligt om hvis man også kunne have en dialog på dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg