Hop til indhold
Jlasian

Hello I’m sweet Minnie Thai Lady - Odense C

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/433117

Lysten kaldte, så jeg skrev til Netty for at booke tid, men hun kunne desværre ikke. I stedet fik hun mig overtalt til at prøve en ny pige, Minnie, og jeg lod mig let overtale. 

Blev modtaget af Minnie og guidet ind på værelset, hvor jeg fik smidt kludene, og gik ud for at tage et bad. Da jeg kom tilbage blev der afregnet for 1 time med cim. 

Pigen er meget sød, køn og smilende, og hun gjorde sit bedste for at give en god oplevelse. Målene i annoncen passer meget godt,  virkelig lækker og fast krop og fantastisk nummer og uden slap/løs maveskind, dog er brysterne til den hårde side, lidt som tennisbolde hvor jeg foretrækker de ægte og bløde. 

Selve oplevelsen var dog kun ok da hendes blow var alt for blidt, ikke meget sug eller dybde. Kys på munden var der kun lidt af, uden tunge, og med lidt hårde læber. 

Men hun er rimelig stram og blev også våd ved det orale, omend det ikke virkede som at hun nød det og hun kunne godt finde ud af at ride. 

Fik skudt min ladning i munden på hende, og fik efterfølgende lidt massage. 

Alt i alt en ok oplevelse, men ikke nok til gentagelse for mit vedkommende. Dog er hun en lille lækker sag, så for dem som går efter optifuck, kan hun måske anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...