Hop til indhold

Recommended Posts

Ja ferien startede stille og roligt, så igår tog jeg på Svalereden for at besøge Anna,  det var en kanon oplevelse, sikke en flot dame man blev budt velkommen af, en krop den siger spar 2 til det hele, og et smil der varmer helt ind til hjertet, vi gik ind i rummet og jeg bestilte en halv time, derinde fik jeg en oplevelse af nærvær , tid var der nok af og sex I flere stillinger og blowjob , hun kan bare sit kram , så jeg glæder mig til næste gang hun kommer på Svalereden. 

Mvh jadak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jada skrev, den 24.7.2025 at 21:29:

Ja ferien startede stille og roligt, så igår tog jeg på Svalereden for at besøge Anna,  det var en kanon oplevelse, sikke en flot dame man blev budt velkommen af, en krop den siger spar 2 til det hele, og et smil der varmer helt ind til hjertet, vi gik ind i rummet og jeg bestilte en halv time, derinde fik jeg en oplevelse af nærvær , tid var der nok af og sex I flere stillinger og blowjob , hun kan bare sit kram , så jeg glæder mig til næste gang hun kommer på Svalereden. 

Mvh jadak 

Lyder som en dejlig kvinde. 

Er hun til knus og kram, og måtte du give hende finger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...