Hop til indhold
Chef_handsome

Nysgerig omkring kønssygdom

Recommended Posts

Vil høre jer andre erfaring med få kønssygdom ved besøg ved en gp. Er nervøs for besøge en. Vil selvfølgelig bruge gummi ved samleje, men ved oral til mig, vil jeg helst uden, da jeg eller ikke føler noget med kondom. Så nogen der ved om de regelmæssigt bliver tjekket for kønssygdomme? 
er nemlig kommet tilbage i det her, efter en længere pause 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har rigtig mange gange uden fået BJ uden kondom ved GPer og aldrig blevet smittet.

Og jeg har 4 gange deltaget i GB med sex og analsex uden kondom. Jeg bliver testet hver gang både før og efter. Og jeg er aldrig brevet smittet.

Jeg syntes ikke du skal være nervøs for BJ uden kondom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altid svært at sige noget generelt om den slags. For selvfølgelig kan du blive smittet. De fleste piger bliver testet regelmæssigt, og det gør jeg også selv. Det er stadig ikke lykkedes mig at blive smittet selvom jeg de sidste ti år har været aktiv i miljøet. Jeg bruger generelt altid kondom, men jeg har kendt gp’er jeg stolede så meget på så jeg ikke gjorde - og jeg har også deltaget i flere gang bangs uden kondom,. Der er som sagt altid en risiko - men husk at nyde livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tor johansen skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er blevet smittet en gang på 9 år hos en glædespige og ellers har jeg aldrig været smittet

Det lyder til, at du har en klar idé om, ved hvilket besøg du blev smittet. Brugte I kondom ved det besøg, kan du huske det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden:

Det lyder til, at du har en klar idé om, ved hvilket besøg du blev smittet. Brugte I kondom ved det besøg, kan du huske det?

Jeg svarer senere hvis det er okay

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...