kingdane68 419 Skrevet 24. Juli Forfærdelig oplevelse. Bestilte 30 min. med "cum in mouth", men hun suttede så vanvittigt dårligt, at man skulle tro hun aldrig havde prøvet det før - så det kneb med at få rejsning, af samme grund. Det synes hun så var mærkeligt og blev ved med at kommentere - hvilket ikke hjalp på projektet. Nå, jeg betalte jo ikke for at gå derfra uden at skyde den af, så hun kæmpede, og efter at jeg havde fået hende til at forstå, at hun skulle være lidt mere rolig og forsigtig med "den" - lykkedes det med hånden, og da vi kom tæt på, bad jeg hende om at tage den i munden igen, da der jo var bestilt "cum in mouth" - men det ignorerede hun fuldstændigt. Hold nu k.... en dårlig omgang - sjældent har jeg prøvet ringere pige - heldigvis. Jeg kan kun anbefale alle, at holde sig langt væk - spild af penge...! https://annoncelight.dk/showad/375207 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 44 Skrevet 24. Juli Var hun ellers som på billederne? Hva med hendes engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 25 Skrevet 24. Juli Tænker nok det er hende, når der ikke er beskrevet andet..hun er en flot pige , så ærgeligt at akten ikke lever op til det hun tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 419 Skrevet 27. Juli carsten75 skrev, den 24.7.2025 at 21:07: Tænker nok det er hende, når der ikke er beskrevet andet..hun er en flot pige , så ærgeligt at akten ikke lever op til det hun tilbyder Jeg synes, at der var pyntet på billederne (filter eller noget...) Men nok den rigtige pige tænker jeg, bare ikke så pæn som på billederne. Hendes engelsk var ringe, og hun vrøvlede lidt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 64 Skrevet 27. Juli (edited) Nu har jeg besøgt hende Er ikke enig i at hendes engelsk er ringe, da man kan ringe og snakke med hende, aftale tid og hvis man ikke lige var til tiden, så ringer hun til en, så bedre engelsk end normal thai standard Er sikker på det er hende på billederne, men korrekt at hun har lavet noget ved håret og øjnene, så hun ikke ser så køn ud som på fotos, men alligevel acceptabel i mine øjne Hun gav en efter min acceptabel handjob / blowjob, men dejligt så var hun helt glatbarberet, smagte skønt og var aktivt deltagende i legen Redigeret 27. Juli af NP Dok . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 154 Skrevet 27. Juli Besøgte hende i går .. Besøg beskrivelse noget i stil med trådstarter , dog synes jeg hun var en pæn pige , billerne passer og ja helt glatbarberet . Jeg havde det indtryk , at en anden sidder med telefonen, da hun ikke anede til preferencer jeg aftale med telefon passeren for mig besøg . Men det største turn off er det stopur der er sat i gang, som hun iøvrigr hele tiden holder øje med . Desværre for hende havde jeg også sat et i gang , for at tjekke om der bliver snydt med tiden , og det gøre der desværre . Midt indtryk er at tiden starter når du skriver at du er klar til at blive lukket ind , jeg nåede desværre ikke at blive færdig , da jeg pludselig for beskeden ( der er ikke mere tid ) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg