Jako42662 0 Skrevet torsdag klokken 14:50 Er i Odense her i dag/ aften og har lyst til hygge mig. Kan nogen anbefale en sød kvinde jeg kan besøge. Gerne en der kan en smule engelsk og hendes bj skal være i top Alle forslag tages til eftertanke, da jeg er ret liderlig mvh Jako42662 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 69 Skrevet torsdag klokken 15:28 Det ser lidt tyndt ud i øjeblikket, der er også gået sommerferie i udvalget af piger for tiden. Den eneste der er jer lige nu som jeg tør anbefale er Claudia, men hun er ikke engang i Odense med i Hårby som er ca 30-35 minutters kørsel fra Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 3 Skrevet torsdag klokken 16:16 Hvis du kan lidt milfs kan jeg klart anbefale https://annoncelight.dk/showad/430797 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chef_handsome 0 Skrevet torsdag klokken 17:16 Ja det er lidt ærgerligt der er så tørt lige nu. Har samme problem med finde en i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 68 Skrevet for 23 timer siden Jeg har lige været på besøg her 12 tiden ved en skøn thai.. men nok for sent at anbefale nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg