Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Det hjælper ikke trådstarter, @Kim Madsen 

Overvej fremover inden du skriver: "bidrager mit indlæg med viden til trådstartes emne."

Kim Madsen skrev, den 24.7.2025 at 14:42:

Ikke endnu. Men hvor hun møj lækker

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke at det skal undskylde noget men jeg tror konsensus har været længe at pigerne på stedet i Herlev har en dårligt kommunikerende tlf dame på, så de bliver nok lige så overraskede som du gør, når du møder op og har en aftale om noget som helst. Der er mange tråde herinde om alt muligt forskelligt der var aftalt på forhånd men så ikke kan lade sig gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gabriel skrev, for 3 timer siden:

Ikke at det skal undskylde noget men jeg tror konsensus har været længe at pigerne på stedet i Herlev har en dårligt kommunikerende tlf dame på, så de bliver nok lige så overraskede som du gør, når du møder op og har en aftale om noget som helst. Der er mange tråde herinde om alt muligt forskelligt der var aftalt på forhånd men så ikke kan lade sig gøre.

Gabriels antagelser er helt rigtige og typisk for stedet! Jeg besøgte en af de andre piger, på stedet i dag. Det var Aprile som åbnede døren. Aprile, som var bekendt med min aftale, virkede sød og rar. Ligner sine billeder, dog uden make up. Pigerne på stedet bruger oftest egne billeder. Jeg blev selv fristet til at besøge Aprile, men det må blive en anden dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Godtmedlir skrev, for 21 timer siden:

Gabriels antagelser er helt rigtige og typisk for stedet! Jeg besøgte en af de andre piger, på stedet i dag. Det var Aprile som åbnede døren. Aprile, som var bekendt med min aftale, virkede sød og rar. Ligner sine billeder, dog uden make up. Pigerne på stedet bruger oftest egne billeder. Jeg blev selv fristet til at besøge Aprile, men det må blive en anden dag!

Jeg kunne godt tænke mig at høre om noget har besøgt hende og deres vurdering af hende.

Redigeret af Henry11

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en aftale med Aprile her til aften. Mødte op på aftalt tidspunkt, fire piger stod klar som velkomst - ingen af dem var Aprile.

"Hun er lige optaget af en kunde. Kan vi hjælpe dig?". Jeg sagde nej tak og gik til min faste dame i stedet. Jeg tror slet ikke Aprile er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da en længere oppe, som er blevet modtaget af Aprile i døren.

Men om hun rent faktisk laver andet end det - det ved jeg så ikke - ingen har endnu anmeldt hende, hvad jeg har set.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sonny99 skrev, for 15 timer siden:

Der er da en længere oppe, som er blevet modtaget af Aprile i døren.

Men om hun rent faktisk laver andet end det - det ved jeg så ikke - ingen har endnu anmeldt hende, hvad jeg har set.

Det var måske nærliggende at det var Aprile som åbnede døren, da det viste sig, at hendes værelse var nærmest hoveddøren. Efter Aprile havde været sød at sikre sig at jeg fik kontakt med min aftale, gik hun ind på netop det værelse. Aprile ligner en, som jeg sagtens kan få en dejlig tid til at gå med en anden dag. Medmindre der kommer nogle dårlige ting frem herinde. Hun er som hendes billeder, dog var hun uden sminke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...