Hop til indhold

Recommended Posts

KalundborgMature skrev, for 17 minutter siden:

Et link vil være nyttigt;)

Hun har ingen annonce. Men Google er din ven der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 4 timer siden:

Hey.

Er der nogle som har været hos Sara thaimassage på Thorvaldsensgade for nyligt? 

Ja hun er skøn - fantastisk massage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louhe skrev, for 57 minutter siden:

Ja hun er skøn - fantastisk massage!

Ja den er god. Hvad med ekstra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ekstra kan du godt få, men hun vil gerne vente til 2 gang man kommer, men så kan du også få hele pakken, dog ikke nogen speciel oplevelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun fortalte mig en gang, at hun ikke tilbyder det samme til alle, og at hvad hun tilbyder, heller ikke nødvendigvis er det samme hver gang.

Det afhænger af hvad hun har lyst til den dag. 

Efter min mening et rigtig godt princip, som man kunne ønske flere ville lade sig inspirere af. Så slap man for de oplevelser, hvor pigen tydeligvis ikke bryder sig om det hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en del gange. klinikken er pæn, og hun er nydelig, sød og smilende. Massagen foregår i et baglokale på en rigtig briks med hul til hovedet, og hun tager godt fat, men man kan selv styre niveauet. Jeg har flere gange fået et OK HJ som afslutning, dog lidt for turbo efter min smag, men det er jo individuelt. Prisen er 400 for massage, det andet aftaler man med hende. Jeg kan læse, at andre har fået mere end HJ - jeg har ikke fået foreslået andet, men heller ikke spurgt.

Konklusion: jeg kommer primært for den gode massage.

NN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...