Mastager 187 Skrevet 24. Juli Hey. Er der nogle som har været hos Sara thaimassage på Thorvaldsensgade for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 142 Skrevet 24. Juli Et link vil være nyttigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 24. Juli KalundborgMature skrev, for 17 minutter siden: Et link vil være nyttigt Hun har ingen annonce. Men Google er din ven der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louhe 1 Skrevet 24. Juli Mastager skrev, for 4 timer siden: Hey. Er der nogle som har været hos Sara thaimassage på Thorvaldsensgade for nyligt? Ja hun er skøn - fantastisk massage! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 24. Juli Louhe skrev, for 57 minutter siden: Ja hun er skøn - fantastisk massage! Ja den er god. Hvad med ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 25. Juli Ekstra kan du godt få, men hun vil gerne vente til 2 gang man kommer, men så kan du også få hele pakken, dog ikke nogen speciel oplevelse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 6 Skrevet 4. August Hun fortalte mig en gang, at hun ikke tilbyder det samme til alle, og at hvad hun tilbyder, heller ikke nødvendigvis er det samme hver gang. Det afhænger af hvad hun har lyst til den dag. Efter min mening et rigtig godt princip, som man kunne ønske flere ville lade sig inspirere af. Så slap man for de oplevelser, hvor pigen tydeligvis ikke bryder sig om det hun laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 22. August Nogen som har haft besøgt Sara for nylig og har noget brugbar info?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 89 Skrevet 23. August Jeg har besøgt hende en del gange. klinikken er pæn, og hun er nydelig, sød og smilende. Massagen foregår i et baglokale på en rigtig briks med hul til hovedet, og hun tager godt fat, men man kan selv styre niveauet. Jeg har flere gange fået et OK HJ som afslutning, dog lidt for turbo efter min smag, men det er jo individuelt. Prisen er 400 for massage, det andet aftaler man med hende. Jeg kan læse, at andre har fået mere end HJ - jeg har ikke fået foreslået andet, men heller ikke spurgt. Konklusion: jeg kommer primært for den gode massage. NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansenårhus 8 Skrevet fredag klokken 14:33 Jeg har været der 2 gange. Fået hj begge gange. Hendes massage er god. Det andet får for hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg