onkelpoul 118 Skrevet torsdag klokken 08:25 (edited) Kan nogen bidrage med viden om Marian Rosa? Billederne kunne godt være ægte, så vidt jeg kan vurdere. https://annoncelight.dk/showad/425525 Redigeret torsdag klokken 08:26 af onkelpoul Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1217 Skrevet torsdag klokken 08:58 onkelpoul skrev, for 31 minutter siden: Billederne kunne godt være ægte, så vidt jeg kan vurdere. Det kan de sagtens, men de er ikke taget her i Danmark. Afbryderen på væggen bruges ikke her i landet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 118 Skrevet torsdag klokken 09:39 Jeg skriver til hende. Dårlig annonce, måske er kommunikation bedre, selvom det sjældent er tilfældet. Svært for mig ikke at være fristet af de billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 118 Skrevet torsdag klokken 10:49 Dårlig kommunikatioin, men i det mindste ikke stengaardsvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1442 Skrevet torsdag klokken 12:24 onkelpoul skrev, for 1 time siden: Dårlig kommunikatioin, men i det mindste ikke stengaardsvej Jeg tror du mener Stenløsevej. Det sted er også lukket. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 118 Skrevet torsdag klokken 16:21 Jeg tager sgu chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 118 Skrevet torsdag klokken 19:07 Ganske forfærdeligt. Dont go. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg