Ukendtperson 6 Skrevet 23. Juli Hvordan er første gang i swingerclub har tit tænkt mig at prøve det men er for nervøs for at prøve det ? er det normalt at gå i swingerclub ? er der noget man skal være nervøs for? kan man risikere sex første gang man er i swingerclub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 222 Skrevet 23. Juli Ukendtperson skrev, for 8 minutter siden: Hvordan er første gang i swingerclub har tit tænkt mig at prøve det men er for nervøs for at prøve det ? er det normalt at gå i swingerclub ? er der noget man skal være nervøs for? kan man risikere sex første gang man er i swingerclub? Hej Jeg har selv længe gået med tanken om at prøve det, men tanken om at tage alene afsted tiltaler mig ikke. Det er dog efter sigende ikke unormalt at komme alene. til dit kan man risikere sex? Ehmmm det bestemmer du jo helt selv, der er dyb respekt for grænser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendtperson 6 Skrevet 23. Juli Sommer79 skrev, for 1 minut siden: Hej Jeg har selv længe gået med tanken om at prøve det, men tanken om at tage alene afsted tiltaler mig ikke. Det er dog efter sigende ikke unormalt at komme alene. til dit kan man risikere sex? Ehmmm det bestemmer du jo helt selv, der er dyb respekt for grænser. ja har også tænkt mig at prøve alene men holder mig lidt på afstand lige nu =) og ok tænkte bare nogle siger man får sex første dag andre gør ikke =) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 222 Skrevet 23. Juli Ukendtperson skrev, for 2 minutter siden: ja har også tænkt mig at prøve alene men holder mig lidt på afstand lige nu =) og ok tænkte bare nogle siger man får sex første dag andre gør ikke =) Ahhhh sådan… Jamen det afhænger udelukkende af de øvrige gæster på dagen og om de ønsker at have sex med dig. Self også forudsat at der er nogen du selv ønsker sex med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 528 Skrevet 23. Juli Min egen erfaring siger at at chancen for at få sex afhænger af dagen og hvor mange gæster der er. Det er størst chance hvis der er et set-up a la GB eller noget andet. Men man skal vise respekt og pli samt ikke være for anmassende. Det har vist været oppe og vende i denne tråd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1221 Skrevet 23. Juli Der er aldrig garanti for sex, hverken første gang, anden, fjerde eller tiende gang, men der er mulighed for det. Min første gang var en spontan beslutning. Jeg havde været nysgerrig længe, men manglede modet. En dag gjorde jeg det bare. Jeg fik ingen sex, men jeg fik mærket atmosfæren og stemningen, og jeg vendte tilbage, mange gange, og har haft mange gode oplevelser. Spring ud i det, men forvent ikke noget første gang. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2300AM 307 Skrevet 23. Juli Ukendtperson skrev, 1 time siden: Hvordan er første gang i swingerclub har tit tænkt mig at prøve det men er for nervøs for at prøve det ? er det normalt at gå i swingerclub ? er der noget man skal være nervøs for? kan man risikere sex første gang man er i swingerclub? Du kan prøve at se på: https://swingerguiden.dk/ Jeg kender personerne bag siden og opfatter dem som yderst seriøse og fornuftige. Din AM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 221 Skrevet 23. Juli (edited) Jeg har indtil videre været i swingerklub mere end 20 gange, og jeg har indtil videre højst haft sex med kvinden, som jeg selv havde med. For mig er det en stor fordel at komme sammen med en, jeg kender i forvejen. Man kan sagtens tage naboen eller bror eller søster med og beslutte, at første gang bare er for at mærke stemningen. Det er dog let at ende med at føle sig udenfor selv om man har selskab, hvis man er introvert som jeg Redigeret 23. Juli af Den grå Tilføjelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1453 Skrevet 23. Juli (edited) Der er ikke som sådan noget at være nervøs for, men pas på med for høje forventninger om sex. Tag det som en oplevelse, nyd atmosfæren og vær opmærksom på hvordan de garvede agerer. Som regel får man en rundvisning, hvor de viser klubbens faciliteter og forklarer reglerne, når man kommer første gang. Nogle steder er der egentlige intro aftener, så det er klogt at kigge på deres hjemmeside eller ringe til klubben og forhøre sig. Der er grundliggende to forskellige slags sex i klubberne: Den hvor man bliver inviteret med som et værktøj/legetøj i andres leg (glory holes, darkrooms, gang bangs osv.) Her er det 100% afhængigt af hvem der ellers er i klubben og om man udviser den rette pli til at blive udvalgt. Og den mere traditionelle 1 til 1 sex (eller par til par). Her gælder stort set samme spilleregler som "i byen". Det er svært at score og nogle vil mene endnu sværere end normalt, fordi der ikke er fuldskab og kvinderne ofte er godt vant. Omvendt er det et godt sted at øve sig i at være opsøgende, da swingere er vant til "legen" og generelt er gode og nænsomme til at give afsleg. Men det kræver tålmodighed og pli som singlemand og det kan sagtens være lidt hårdt for selvværdet i starten. Redigeret 23. Juli af Refresh 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 84 Skrevet 24. Juli (edited) Tag den med ro første gang og duft til stemningen. Være dig selv og bliv ikke mekanisk eller robotagtig. Hvis du bliver påtrængende eller anmasende (panisk) har det den stik modsatte effekt. Hvis du ligefrem mener du “risikerer” sex første gang skal du finde andre steder… risikere sex har nemlig en mærkelig ordlyd i mit univers !!!. Netværk, socilaser og find folk du er i øjenhøjde og har kemi med, for de er nøglen til din swingerfremtid og dine frække muligheder. Læg med andre ord ydmygt ud og mærk omgivelserne og nyd friheden, de nøgne mennesker og inhaler lyde og duften af sex og lir. go fornøjelse ;0) Redigeret 24. Juli af SirCumaLot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 992 Skrevet 24. Juli Ukendtperson skrev, for 14 timer siden: ...kan man risikere sex første gang man er i swingerclub? Hvis du betragter det som en risiko, skal du måske bare blive hjemme? Ellers ville det hjælpe at vide, om du er en gammel mand eller en smuk ung, kvinde. Der er nok ret stor forskel "risikoen" i de to tilfælde Personligt synes jeg, at det er en ret naturlig del af en nysgerrig seksualitet at opsøge swingerklubber, og jeg (mand) har selv været det 8-10 gange over de sidste 15 år. Men jeg har altid været sammen med en attraktiv, kvindelig ledsager - det giver automatisk mere opmærksomhed (højere risiko). mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 24. Juli Ukendtperson skrev, for 14 timer siden: Hvordan er første gang i swingerclub har tit tænkt mig at prøve det men er for nervøs for at prøve det ? er det normalt at gå i swingerclub ? er der noget man skal være nervøs for? kan man risikere sex første gang man er i swingerclub? Der er ikke sexgaranti i en swingerclub, medmindre du er kvinde - og i forhold til de exorbiante entrepriser, synes jeg du, hvis du er en mand over 50, burde opgsøge en glædespige, istedetfor at udsætte dig selv for en lang ørkenvandring, men er du en yngre pænt udseende mand, kan du risikere at kvinderne står i kø for at invitere dig in private rooms, hvor alt ikke behøver foregå med kondom. For nogle er det normalt at gå i swingerclub - og nogle kan være ret indspiste - eller det kan nærmest være som at gå på den lokale bodega, hvor alle kender alle - og så sidder der ham den nye ovre i hjørnet, som ingen vil snakke med eller invitere med ind i legen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg