Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Har i nogensinde fået trusserne af Teledamen etc??

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Har læst flere steder, at man finder telefondamen interessant. Ligeså når vi er på tur, så er der flere af Jydeknalderne der er interesseret i at få trusserne af Thekenfrau/bardamen. Ja det bunder jo nok i, det man ikke lige kan få, er altid det sjoveste.

Så har i fået trusserne af hende?? ikke bare rørt hende på brysterne men gået hele vejen.

Må også gerne besvares af pigerne, hvis de har været tlf dame

p.s ja nu har det altså meget omhandlet priser, kriser og lignende…. nu skal vi til noget mere interessant nemlig Fisse :-) 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort svar: Nej, jeg har aldrig lagt an på en teledame endsige været "fingernem". Her har jeg en fornemmelse af "en usynlig grænse".

Jeg tror heller ikke, at ret mange teledamer finder mig så attraktiv igen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kort svar: Nej, jeg har aldrig lagt an på en teledame endsige været "fingernem". Her har jeg en fornemmelse af "en usynlig grænse".

Jeg tror heller ikke, at ret mange teledamer finder mig så attraktiv igen :P

Så er det da heldig Nikita synes du er drømmeelskeren og ikke kan holde fingrene fra dig  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det da heldig Nikita synes du er drømmeelskeren og ikke kan holde fingrene fra dig  :P

Det er jo at vende tingene 180°.

Jeg har aldrig påstået, at jeg er "drømmeelskeren", men jeg påstår skam gerne, at vi har en god kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

det har du aldrig påstået!

Kan være du har været lidt oprevet over debat andetsteds siden lidt ironi med en smiley efter ikke bare fremtvinger et smil

Del dette indlæg

Link til indlæg

det har du aldrig påstået!

Kan være du har været lidt oprevet over debat andetsteds siden lidt ironi med en smiley efter ikke bare fremtvinger et smil

Her fik jeg så heller ikke sat smilehoveder. Du får dem så her :-P :-P :P :P :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af Sisses telepiger skulle efter sigende være et spændende bekendtskab :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har været lidt rundt omkring på div klinikker før jeg slog mig ned mutters alene, men det har somregel været forbudt af mutter for telefondamen at lege med de steder, -så det er jeg aldrig stødt på... Men tilbud, det fik div teledamer da, hold da op, og de tilbud var dobbelt op på hvad der stod på menukortet. -Måske tanken om det forbudte tænder og spiller ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min søde dejlige bedste veninde/ fælles kagespiser, er heldigvis IKKE til at smide trusserne... Det ville jeg ikke tillade, da det er min foretning og kun mig der levere missen den dag... Smil. At gæsterne så synes hun er skide sød og lækker, er bare super skønt smil. De kan "nøjes "med hendes professionelle massage og ja igen uden mis, den del napper jeg helt for mig selv hihi. Jeg er god til at dele, men her holder jeg på grænsen mellem ansat og arbejdsgiver smil. Og ja som sagt hun ønsker det bestemt ikke, så der er et rungende NEJ når der bliver spurgt hihi smæk smæk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Skal det sidste forståes som man kan få smæk af hende Line???? eller endnu bedre, lige smide hende en tur over knæet inden man går :-)

Måske i kører det som sådan et Thaisted??? hun tager sig af massagen og så kommer du og tager sig af happy end

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja da :grin:

Jeg var omkring 25, og jeg arbejdede som IT-mand i et større ingeniørfirma. Telefondamen var et lækkert hug på 35. Man kan jo altid diskutere hvem der forførte hvem. Hun mente vist at det var hende der forførte lille uskyldige mig, og det kan jeg sådant set godt leve med, men trusser kan da af efter en bette periode med skøn gensidig flirt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal det sidste forståes som man kan få smæk af hende Line???? eller endnu bedre, lige smide hende en tur over knæet inden man går :smile:

Måske i kører det som sådan et Thaisted??? hun tager sig af massagen og så kommer du og tager sig af happy end

Eller omvendt - en tur i kanen med Line og en tiltrængt tur på briksen bagefter  :wink:

NB. Thaimassage kan du få ovenpå - dvs. hos overboen  :-P

Overfor er der mørke piger - så du kan næsten få jorden rundt i Laksegade

PS. idag behøver du kun køre til Vojens  http://vojensdream.dk/vagtplan/  

http://www.eroguide.dk/forum/topic/20195-liderlige-line-i-vojens-d-94-10-22/

for at møde Line  og evt. ? vagtpigen der giver massage før eller efter - eller kun, som du nu gerne vil have det  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

ok bare en ide for at få fut i forretningen………..

Men nu er de her mænd jo til hende telefonpigen. Kunne Line og Veninden ikke bytte tøj?? altså veninden i det frække lingerie og Line i hverdagstøjet. Når mændene så kommer ind så smiler Line sødt til dem og manden spørger naturligvis om han kan få tlf pigen. Ahhh jeg er jo bare tlf pige, hvis du skal have mig, skal du mindst betale det dobbelte :-) :-) :-)

(jeg tager procenter af mersalget for min konsulentservice hehe)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I kan sagtens få en fræk stund med telefondamen hos mig, hun er frisk på lidt af hvert ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I kan sagtens få en fræk stund med telefondamen hos mig, hun er frisk på lidt af hvert ;)

hvad med både dig og tlf.damen sammen i en dejlig trekant  ;)  ;)  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er faktisk blevet tilbudt telepigen.... anede ikke det var så unormalt :mrgreen:

Besøgte engang Haderuppigerne http://haderuppigerne.dk/ , hvor pigen var blevet forhindret, telefondamen spurgte så om jeg ikke kunne bruge hende istedetfor - nu blev jeg nok for det første noget forbavset og så var det måske heller ikke en ca. 50 årig dame, jeg har kommet for at besøge, men ellers kunne hun da godt have gået an med rimelig store bryster og pæn figur, så jeg stammede bare lidt om at det gjorde hun vel ikke og så skyndte jeg mig at køre igen. 

Det havde sikkert været en uforglemmelig oplevelse, men sådan er der så meget, man fortryder man ikke gjorde  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvad med både dig og tlf.damen sammen i en dejlig trekant ;););););)

Det bliver en udfordring så, haha...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte engang Haderuppigerne http://haderuppigerne.dk/ , hvor pigen var blevet forhindret, telefondamen spurgte så om jeg ikke kunne bruge hende istedetfor - nu blev jeg nok for det første noget forbavset og så var det måske heller ikke en ca. 50 årig dame, jeg har kommet for at besøge, men ellers kunne hun da godt have gået an med rimelig store bryster og pæn figur, så jeg stammede bare lidt om at det gjorde hun vel ikke og så skyndte jeg mig at køre igen. 

Det havde sikkert været en uforglemmelig oplevelse, men sådan er der så meget, man fortryder man ikke gjorde  :wink:

Haha tilbuddet kom også så meget bag på mig, at jeg fik afslået inden jeg fik spurgt til økonomien i tilbuddet - helt klart et af de steder i livet, hvor man fortryder at man ikke lige tog en dyb indånding inden man svarede :oops:  (ved ik hvordan hun så ud, men lød supersød i tlf)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha tilbuddet kom også så meget bag på mig, at jeg fik afslået inden jeg fik spurgt til økonomien i tilbuddet - helt klart et af de steder i livet, hvor man fortryder at man ikke lige tog en dyb indånding inden man svarede :oops:  (ved ik hvordan hun så ud, men lød supersød i tlf)

Jeg var på vej tilbage til bilen også lige ved at vende om og spørge til, om hun havde et godt tilbud, men jeg syntes måske ligesom ikke, jeg ville bekendt at give udtryk for at jeg syntes, hun skulle have mindre end pigen, jeg ellers havde udset mig. Desuden havde jeg vist også en backupplan, som jeg dog ikke kan erindre det mindste om.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desuden havde jeg vist også en backupplan, som jeg dog ikke kan erindre det mindste om.

.. nej det er typisk, telefon damen husker du fordi det var specielt og selv du ikke gjorde det, men fortrød en lille smule.

Jeg har det faktisk på samme måde, hvis der sker noget specielt så husker jeg det meget bedre - tak søde piger  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Så kan det lade sig gøre :-)

Jeg har nu aldrig spurg telepigen/ thekenfrau. Har u ikke fundet dem interessante..... når pigen har stået i lingerie eller endnu bedre nøgen så er det der min opmærksomhed er..... og i den situation kan jeg på ingen måde multitaske, så er jeg opslugt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...