Hop til indhold
Blæsefar

Jennifer Tantra Odense

Recommended Posts

Annonceprofilen er oprettet i går, så der er næppe mange der har nået at få erfaringer. Ud fra sproget i annoncen og billederne gætter jeg på at det er en af de scam-annoncer, som kun er ude på at franarre dig dine penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er med garanti ikke en dansk pige. Der er flere lignende annoncer, skrevet på dansk, men med samme bagmand. Jeg tolker ud fra teksten, at der er mulighed for mere end bare tantra, og ægte tantra er ikke en seksuel oplevelse. En dansk glædespige ville skrive direkte om der er mulighed for sex eller ej. Og alle den slags annoncer har vist sig at yde dårlig service. Så hvis pigen ikke er dansk, så vend om. Blot mit råd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jlasian skrev, for 13 timer siden:

Det er med garanti ikke en dansk pige. Der er flere lignende annoncer, skrevet på dansk, men med samme bagmand. Jeg tolker ud fra teksten, at der er mulighed for mere end bare tantra, og ægte tantra er ikke en seksuel oplevelse. En dansk glædespige ville skrive direkte om der er mulighed for sex eller ej. Og alle den slags annoncer har vist sig at yde dårlig service. Så hvis pigen ikke er dansk, så vend om. Blot mit råd

ligeglad med om hun er dansk, så længe hun kan sutte en golfbold gennem en haveslange

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingo40 skrev, for 18 minutter siden:

har du så været på besøg og kan berette lidt der fra

havde aftalt med hende igår at jeg ksulle komme idag pr. hendes egen opfordring. 
Jeg skrev kl 10.00. kl 12.00. og kl 14.00 uden at have fået svar. 
Så måske jeg hører fra hende i aften, men tror ikke det bliver til noget. 

Gad bare godt en gang prøve at få suttet pik af en med piercing på tungen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eje skrev, for 19 timer siden:

Jeg prøver en tur for holdet i morgen eftermiddag 

Det blev en FUSER!

Spurgte om adressen i går, uden svar.

Spurgte igen en time før tiden, uden svar 

En halv time før uden svar.

Skrev til hende at hun er en FUSER, og fik i stedet tid hos Tantra Studio på Rugårdsvej.

Mama Mia - det var godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eje skrev, for 21 timer siden:

Skrev til hende at hun er en FUSER, og fik i stedet tid hos Tantra Studio på Rugårdsvej.

Mama Mia - det var godt.

Du har vel ikke tilfældigvis et link til Rugårdsvej?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...