Hubby mand 9 Skrevet mandag klokken 18:51 Nogle med erfaring om disse piger i København ? https://annoncelight.dk/showad/430574 lyder lidt spændende, håber nogen ved noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 206 Skrevet mandag klokken 19:06 Yes. Kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 124 Skrevet mandag klokken 20:04 Deres priser er fuldstændig ublu…. Du skal ikke lede ret længe efter noget der er mindst lige så godt til den halve pris…. Men hvis nogen vil kaste penge efter dem på deres præmisser så be my guest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubby mand 9 Skrevet mandag klokken 20:19 Ok har du mødt nogle fra den gruppe, ikke meget respons derfra endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 107 Skrevet mandag klokken 21:15 High Tower skrev, 1 time siden: Deres priser er fuldstændig ublu…. Du skal ikke lede ret længe efter noget der er mindst lige så godt til den halve pris…. Nu bliver jeg nysgerrig på deres priser.. lyder lidt tiltalende at de skriver de ikke er profesionelle. Men de nævner ingen priser i annoncen, kun at det er i den høje ende. Det er jo relativt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet mandag klokken 23:26 Hubby mand skrev, for 4 timer siden: Nogle med erfaring om disse piger i København ? https://annoncelight.dk/showad/430574 lyder lidt spændende, håber nogen ved noget Mon det er Mine herinde. Syntes hun er den eneste der nævner platformen Telegram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 128 Skrevet tirsdag klokken 04:27 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Mon det er Mine herinde. Syntes hun er den eneste der nævner platformen Telegram. Nej, det er @spigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 360 Skrevet tirsdag klokken 05:10 Hubby mand skrev, for 10 timer siden: Nogle med erfaring om disse piger i København ? https://annoncelight.dk/showad/430574 lyder lidt spændende, håber nogen ved noget I dag er det en annonce fra en pige i Århus?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 128 Skrevet tirsdag klokken 05:21 thedanishdude skrev, for 8 minutter siden: I dag er det en annonce fra en pige i Århus?? Annoncen er ændret siden jeg skrev mit forrige indlæg for en time siden Her var teksten i annoncen stort set identisk med det sidste indlæg i tråden jeg linkede til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 124 Skrevet tirsdag klokken 05:23 hamder-anders skrev, for 8 timer siden: Nu bliver jeg nysgerrig på deres priser.. lyder lidt tiltalende at de skriver de ikke er profesionelle. Men de nævner ingen priser i annoncen, kun at det er i den høje ende. Det er jo relativt. 1500 kr for 20 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet tirsdag klokken 05:42 Den erfarne skrev, 1 time siden: Nej, det er @spigerne Undskyld hun hedder @Mime. Syntes stadig hun lyder som hun kunne være en af pigerne der linkes til i den tråd du linker til. Måske hun selv kan opklare det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3341 Skrevet tirsdag klokken 05:46 Det er hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 6 Skrevet tirsdag klokken 06:31 hamder-anders skrev, for 9 timer siden: Nu bliver jeg nysgerrig på deres priser.. lyder lidt tiltalende at de skriver de ikke er profesionelle. Men de nævner ingen priser i annoncen, kun at det er i den høje ende. Det er jo relativt. Der står priser i annoncen så nu kan du stoppe med at være nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 124 Skrevet tirsdag klokken 07:07 Hej, Det er os, annoncelight-annoncen var hvor vi lånte en venindes annoncelight-konto, for at se hvad det kunne medføre:-). Derfor linket er skiftet nu Vores priser? Ja, de er høje, det er vi meget bekendte med - vi bliver også svinet til for det. Men priserne er som de er, synes man det er for meget, så kan man takke pænt nej, vi er åbne og transparente omkring det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1326 Skrevet tirsdag klokken 08:32 spigerne skrev, 1 time siden: Hej, Det er os, annoncelight-annoncen var hvor vi lånte en venindes annoncelight-konto, for at se hvad det kunne medføre:-). Derfor linket er skiftet nu Vores priser? Ja, de er høje, det er vi meget bekendte med - vi bliver også svinet til for det. Men priserne er som de er, synes man det er for meget, så kan man takke pænt nej, vi er åbne og transparente omkring det. Hvor kan man finde ud af mere om jer? og evt. se billeder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg