Hop til indhold
Hubby mand

Fræk gruppe af piger i København

Recommended Posts

Deres priser er fuldstændig ublu…. Du skal ikke lede ret længe efter noget der er mindst lige så godt til den halve pris…. 

Men hvis nogen vil kaste penge efter dem på deres præmisser så be my guest 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, 1 time siden:

Deres priser er fuldstændig ublu…. Du skal ikke lede ret længe efter noget der er mindst lige så godt til den halve pris…. 

Nu bliver jeg nysgerrig på deres priser.. lyder lidt tiltalende at de skriver de ikke er profesionelle. Men de nævner ingen priser i annoncen, kun at det er i den høje ende. Det er jo relativt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 8 minutter siden:

I dag er det en annonce fra en pige i Århus??

Annoncen er ændret siden jeg skrev mit forrige indlæg for en time siden

Her var teksten i annoncen stort set identisk med det sidste indlæg i tråden jeg linkede til

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 8 timer siden:

Nu bliver jeg nysgerrig på deres priser.. lyder lidt tiltalende at de skriver de ikke er profesionelle. Men de nævner ingen priser i annoncen, kun at det er i den høje ende. Det er jo relativt. 

1500 kr for 20 min 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den erfarne skrev, 1 time siden:

Nej, det er @spigerne

Undskyld hun hedder @Mime. Syntes stadig hun lyder som hun kunne være en af pigerne der linkes til i den tråd du linker til. Måske hun selv kan opklare det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 9 timer siden:

Der står priser i annoncen så nu kan du stoppe med at være nysgerrig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, 

Det er os, annoncelight-annoncen var hvor vi lånte en venindes annoncelight-konto, for at se hvad det kunne medføre:-).

Derfor linket er skiftet nu :-)

Vores priser? Ja, de er høje, det er vi meget bekendte med - vi bliver også svinet til for det. Men priserne er som de er, synes man det er for meget, så kan man takke pænt nej, vi er åbne og transparente omkring det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, 1 time siden:

Hej, 

Det er os, annoncelight-annoncen var hvor vi lånte en venindes annoncelight-konto, for at se hvad det kunne medføre:-).

Derfor linket er skiftet nu :-)

Vores priser? Ja, de er høje, det er vi meget bekendte med - vi bliver også svinet til for det. Men priserne er som de er, synes man det er for meget, så kan man takke pænt nej, vi er åbne og transparente omkring det.

Hvor kan man finde ud af mere om jer? og evt. se billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...