Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte søde dejlige Lydia i Bording i dag. Hun husere i det tvivlsomme hus i Bording, men det skal ikke ligge hende til last. Hun er en virkelig dejlig oplevelse. Hendes annonce passer nogenlunde.  Måske skal der ligges moms til alderen og brysterne er ikke en c skål. De er blevet lidt slappe, sikkert efter en graviditet. De er helt ægte og meget berøringsvenlige lige som resten af hendes dejlige krop. Billederne i annoncen skal nok være af hende, men det er nok nogle år siden ellers er de redigerede. Jeg synes hun fint lever op til det beskrevne i annoncen. 
MEN nu til det meget positive. Hun levere meget mere end det beskrevne. 
Vi startede ud med at jeg klædte hende af og inspicerede den lille krop med hænder og tunge. Det kunne hun godt lide. Vi kyssede og hun vil gerne bruge tungen. Hun giver et dejligt blow uden og på et tidspunkt fik jeg et dejligt pussy slide. Jeg blev så tændt at det var lige før at jeg tog hende uden. Senere fandt jeg ud af at det kunne jeg godt have gjort. Hun vil bare have p.., men ikke noget med at komme i hende. Har man lyst må man gerne komme i munden på hende. Altså er der her tale om en kvinde som er med på det meste. Vi var i gennem mange stillinger og alt var med dejlig indlevelse fra hendes side. Vi sluttede med et fælles bad. Massagen ved jeg ikke om hun er god til, det nåede vi ikke på den time jeg var hos hende. 
Dejlig ukompliceret kvinde som bare vil yde sit aller bedste og så er det dejligt at hendes prisliste ikke er med alle mulige tillæg. Alt er inklusiv. Hun er ikke super god til engelsk, men man kan sagtens kommunikere med hende. Vær nu god ved hende, så hun bliver ved med at yde på dette høje niveau. Jeg har hørt fra flere piger at nogle danske mænd er alt for brutale og det får man altså ikke de bedste oplevelser ud af. 
Jeg er fan og skal helt sikkert besøge hende igen. 
https://annoncelight.dk/showad/423195

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun bekræfte denne oplevelse.  Virkelig lækker og dejlig lille Thai kvinde.  Hun er i den grad et besøg værd og hun er med på alt..  også og blive slikket (alle steder) og hun gør det også gerne igen  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg synes også Lydia er rigtig sød og hun fortjener absolut den positive anmeldelse. Helt enig i at det er 32+ hendes alder men hun er virkelig sød og blød at røre ved. Derudover er det jo sådan med Thai piger at alderen kun er et tal ! 
Bemærk i øvrigt at annoncen kun er på typisk fra kl 9:05 til …. 

Redigeret af Herrrman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun være enig i at Lydia er en lile og sød thai kvinde .ja hendes alder passer ikke.Hun er nok mere 38+.

Jeg har besøgt hende et par gange og hun er med til det hele .hun kysser godt og giver et godt blowjob .

Mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den krumme skrev, den 21.7.2025 at 18:59:

Besøgte søde dejlige Lydia i Bording i dag. Hun husere i det tvivlsomme hus i Bording, men det skal ikke ligge hende til last. Hun er en virkelig dejlig oplevelse. Hendes annonce passer nogenlunde.  Måske skal der ligges moms til alderen og brysterne er ikke en c skål. De er blevet lidt slappe, sikkert efter en graviditet. De er helt ægte og meget berøringsvenlige lige som resten af hendes dejlige krop. Billederne i annoncen skal nok være af hende, men det er nok nogle år siden ellers er de redigerede. Jeg synes hun fint lever op til det beskrevne i annoncen. 
MEN nu til det meget positive. Hun levere meget mere end det beskrevne. 
Vi startede ud med at jeg klædte hende af og inspicerede den lille krop med hænder og tunge. Det kunne hun godt lide. Vi kyssede og hun vil gerne bruge tungen. Hun giver et dejligt blow uden og på et tidspunkt fik jeg et dejligt pussy slide. Jeg blev så tændt at det var lige før at jeg tog hende uden. Senere fandt jeg ud af at det kunne jeg godt have gjort. Hun vil bare have p.., men ikke noget med at komme i hende. Har man lyst må man gerne komme i munden på hende. Altså er der her tale om en kvinde som er med på det meste. Vi var i gennem mange stillinger og alt var med dejlig indlevelse fra hendes side. Vi sluttede med et fælles bad. Massagen ved jeg ikke om hun er god til, det nåede vi ikke på den time jeg var hos hende. 
Dejlig ukompliceret kvinde som bare vil yde sit aller bedste og så er det dejligt at hendes prisliste ikke er med alle mulige tillæg. Alt er inklusiv. Hun er ikke super god til engelsk, men man kan sagtens kommunikere med hende. Vær nu god ved hende, så hun bliver ved med at yde på dette høje niveau. Jeg har hørt fra flere piger at nogle danske mænd er alt for brutale og det får man altså ikke de bedste oplevelser ud af. 
Jeg er fan og skal helt sikkert besøge hende igen. 
https://annoncelight.dk/showad/423195

Hun sagde nej til sex uden kondom og sagde det ikke passer det der er nævnt om det her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den krumme Hvad mener du med "det tvivlsomme hus"? Er det et større bordel hvor kontakten går igennem en mutter? Eller taler du om at huset er en ruin?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 31 minutter siden:

@Den krumme Hvad mener du med "det tvivlsomme hus"? Er det et større bordel hvor kontakten går igennem en mutter? Eller taler du om at huset er en ruin?

Der er lavet en del dårlige anmeldelser af forskellige piger i det hus. Ofte noget med at de ikke leverer og total mangel på indlevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, 1 time siden:

Hun sagde nej til sex uden kondom og sagde det ikke passer det der er nævnt om det her?

Beklager, så må jeg have misforstået hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 14 timer siden:

Skal det forstås sådan, at du fortalte hende om dette opslag ? I givet fald hvorfor ? Efterspurgte du sex uden kondom ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 12 timer siden:

Skal det forstås sådan, at du fortalte hende om dette opslag ? I givet fald hvorfor ? Efterspurgte du sex uden kondom ?

Ja jeg efterspurgte det pga den anmeldelse her. Ellers havde jeg ikke opsøgt hende. Og ja jeg henviste til eroguide da hun sagde nej. Hun fortalte at mega mange har spurgt om dette efter det/de opslag ovenstående. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 9 timer siden:

Ja jeg efterspurgte det pga den anmeldelse her. Ellers havde jeg ikke opsøgt hende. Og ja jeg henviste til eroguide da hun sagde nej. Hun fortalte at mega mange har spurgt om dette efter det/de opslag ovenstående. 

Ja sådan er det ofte når der i en åben tråd nævnes sex uden, så kan den stakkels kvinde ikke “være i fred” for kunder der efterspørger dette…..  

Om ts har misforstået hende eller ej kan jeg ikke sige, men han fik jo netop ikke sex uden. 
Der er mange især thaier der tilbyder uden selvom der nævnes i annoncen at de ikke gør. Cirka 75% af de thaier jeg har besøgt i trekantsområdet, Fyn og Aarhus har tilbudt det uden at jeg har efterspurgt det og på trods af, at der i annoncen står “sex only with condom”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...