Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg besøgte idag Yasmin i Horsens.

https://annoncelight.dk/showad/399670

Hold nu op hvor er hun bare sød og helt igennem dejlig ;)

Dejlig massage hvor jeg kunne ligge og nyde hendes nøgne krop, smukke øjne og frække smil :)

Jeg er sgu solgt :)

Kommer helt sikkert igen :)

Yasmin er 10/10

Lejligheden er også 10/10

Beliggenhed lige ud til en trafikeret vej, men hun er meget opmærksom og super hurtig til at åbne døren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den beskrivelse. Hun er lige røget på min måske liste...

Kan du fortælle lidt mere om de ydelser du modtog? Hun skriver ingen sex men er der fx bj med?

Fik du b2b?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bestilte 45 min massage med hj.. 

Blev taget godt imod og tilbudt vand :)

Ind og af med tøjet, hvorefter hun også smed tøjet. Så fik jeg en god massage af ryg og skuldre, inden jeg skulle vende mig om på ryggen.. :)

Her begyndte hun så at massere benene lidt, men ellers var det banditten hun koncentrerede sig om. :) 

Stille og roligt med hænderne til at starte med, og derefter læner hun sig indover mig og kører den godt og grundigt med hendes flotte bryster. Man er meget tæt på hendes ansigt, og jeg havde da vildt meget lyst til mere. Men hun skriver i annoncen at det er uden sex og dermed heller ikke bj, så det respekterede jeg selvfølgelig og spurgte ikke efter mere. 
men hun er altså også ret god med hænderne ;) 

Bagefter snakkede vi lidt og jeg snuppede et bad.. snakkede lidt igen og fik en god krammer inden jeg smuttede :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun bekræfte de gode anmeldelser, super lækker olie massage og et fantastisk handjob som afslutning, noget af det bedste jeg har oplevet til dato...

Hun tilbyder ikke andet end handjob og massage, men det gør hun til gengæld til UG.

Hun er sjov og sød med dejligt humør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mejer skrev, den 23.7.2025 at 19:37:

snakker hun dansk? 

Nej men kommunikation går nu helt fint. Jeg kan tilslutte mig koret og sige at hun er min nr. 1 for massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testings skrev, den 21.7.2025 at 17:07:

Hej 

Jeg besøgte idag Yasmin i Horsens.

https://annoncelight.dk/showad/399670

Hold nu op hvor er hun bare sød og helt igennem dejlig ;)

Dejlig massage hvor jeg kunne ligge og nyde hendes nøgne krop, smukke øjne og frække smil :)

Jeg er sgu solgt :)

Kommer helt sikkert igen :)

Yasmin er 10/10

Lejligheden er også 10/10

Beliggenhed lige ud til en trafikeret vej, men hun er meget opmærksom og super hurtig til at åbne døren :)

Vil du oplyse hvor meger hun tager for en halv time?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...