Hop til indhold
Moffe

Piger som leger med sig selv

Recommended Posts

Da jeg synes at det er vildt frækt at se en kvinde leger med selv under akten,  så vil jeg hører om der er nogen som erfaring med nogle piger og har nogle anbefalinger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moffe skrev, for 11 minutter siden:

Da jeg synes at det er vildt frækt at se en kvinde leger med selv under akten,  så vil jeg hører om der er nogen som erfaring med nogle piger og har nogle anbefalinger?

Hej 

nu bor jeg ikke lige i dit område, så kan ikke anbefale en - men hvis jeg spørg pigen, har jeg aldrig fået et nej, nogle er selvfølgelig bedre til det end andre

Har du speciele ønsker hun skal opfylde, aftal det med hende inden i er i gang - så har jeg aldrig oplevet et nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke nogen anbefalinger, men deler din interesse. Hold kæft det er frækt.

Jeg har også meget sjældent fået et nej hvis jeg har spurgt.

Valter1000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg medbragte engang en stor dildo (Jeff Stryker) til et besøg hos en Thai kvinde i Odense. Først syntes hun den var sige til den store side, men efter at have slikket hende grundigt var hun blevet tændt og var med på legen. Sikke en reaktion... Størrelsen gjorde hende helt vild, da hun først havde vendes sig til den. Efterfølgende havde vi sex og da jeg var færdig tog hun den store kalorius og gjorde sig selv færdig, mens jeg måbende så til. Hun kom så hårdt at hun rullede rundt på siden i fosterstilling og lå og krampede. Det var vanvittig ophidsende at se på. Da jeg skulle gå spurgte mig om jeg ikke nok ville købe en til hende.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du siger leger med sig selv under agten, mener du så at hun masserer sin klit under penetration eller at hun afbryder legen med et egentlig dildo/finger show?

Hvis det er klitleg under penetration, så gør Alessia hos SG det helt af sig selv, men ellers tænker jeg da at de fleste gør det, hvis man beder pænt om det.

Tænker at det samme gør sig gældende med et lille show, men det er nok ikke noget så mange lige tænker på at gøre af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læg dit favorit legetøj på sengen så kan det være vi får brug for det...og det var en af aftalerne inden vi mødtes sammen med lidt mere krydderi så som lingeri
og dirty talk til et for os begge acceptabel niveau.

Da jeg mødte frem havde hun lagt en stor voksen dildo på sengen. For dælen det var godt og hun kunne li' det. På skift brugte vi dildoen på hende i forskellige stillinger og da orgasmen rullede igennem hende brugte hun selv hånden. Ikke noget i 2'ern. Det er jeg ikke til.
Jeg er overbevist om hun kunne li det så dejlig liderlig hun var.

Den dag i dag er det stadig et af mine bedste knald jeg ofte tænker på når jeg falder over en omtale af hende på EG eller hun slår noget op på Instagram.

Jeg vil så gerne igen. Det var alle pengene værd. Lidt i den høje ende men for dælen hvor var hun fræk.

Desværre holder hun pause for tiden men hun dukker nu nok op igen og så siger jeg bara haps haps.

De kan noget de der piger på PG. 

Du skal ikke holde dig tilbage når du laver en aftale. Hun har givetvis allerede prøvet det du fantaserer om en eller flere gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...