Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter:) Jeg har nu i 5-6 år gjort jævnligt brug af jeres anbefalinger og anmeldelser herinde, og tænker at det nok er tid til at jeg giver lidt den anden vej… Jeg vil starte min første anmeldelse med en lille advarsel…

Besøgte forleden dag pigen som Mamasan på sms kaldte Daisy…Jeg lod mig friste af billederne af de store bryster:rolleyes: Det har hun bestemt men det er egentlig osse eneste positive ting at sige:cry:

Det var på ingen måde en god oplevelse.. Hun er meget dårlig til Engelsk så kommunikation er næsten umuligt, og så fik jeg en massage jeg sjældent de sidste 10 år har oplevet mere ligegyldig… Det meste af tiden enhånds olieudsmøring og med telefonen i den anden hånd… Jeg stoppede hende efter 15 min og tænkte at der måtte være noget hun var bedre til… Men nej her blev skuffelsen total… Hun forsøgte et BJ som hun ikke på nogen måder lykkedes med.. Det skulle være med gummi ellers var der tillæg…Jeg opgav og fik hende lagt på den smalle briks og ville se om jeg kunne varme hende lidt op med tungen.. Det var også en skidt oplevelse, da alt berøring på den ellers kønne pige får hendes ansigt til at ligne en der har lyst til at begynde at græde:| Jeg opgav projektet og fik en smule ondt af den kønne pige som helt sikkert er landet på en forkert hylde i et fag hun absolut ikke mestrer… Jeg fik derefter et bad i et ret skummelt skimmel fyldt baderum bagerst i lejligheden..

På vej ud hilste jeg på den anden pige på stedet som virkede meget flink og sød og måske hun passer bedre til jobbet…

Jeg havde egentligt bestilt 60 min men stod på gaden efter 45 min med en dårlig oplevelse i bagagen…Brug jeres penge andetsteds må være mit råd:)

https://annoncelight.dk/showad/428219

Pigens udseende 7/10 (Hun har store bryster)

Massagen 1/10

Sex delen 1/10

Stedet 2/10 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Georgeclooneysson skrev, for 8 minutter siden:

Nej… Vil nærmere sige tæt på sygehuset^_^ Et gammelt vandhul der er taget i brug igen…

Ok, det sted kender jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har også været hos Daisy / Nongbow . Aldrig før har jeg fået så dårlig service ved mine utallige besøg hos Thai kvinder . Hun er elendig med alt . Snyder med tiden , vil ikke super blow uden ekstra betaling , selvom jeg havde betalt for det . Hun ville heller ikke 69 .Hun virker sur og ugidelig og ikke et eneste smil . Stedet ligger midt imellem sygehuset og Nørretorv i stueplan . Kan kun tilslutte mig georgeclooneyssons indlæg .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...