Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var endnu engang forbi for et par uger siden. Desværre var jeg ikke opmærksom på at det var en anden pige, Gin, der skulle betjene mig. 
Gin er en meget kraftig pige sidst i 30erne. Nan var booket af en anden kunde (heldige asen). 
Selve massagen var en meget blød og kærtegnende massage - der hurtigt fik karakter af at det var en helt anden type massage der er hendes spidskompetence. Mens jeg stadig lå og nød de meget kærlige kærtegn af bagdel og pik, hviskede hun sødt om jeg ikke havde lyst til at vende mig om - hvilket jeg jo ikke kunne sige nej til. Hendes størrelse (og Nans kunde på den anden side af forhænget) gjorde at jeg kun bad om et HJ - ved ikke om hun tilbyder mere. 
HJ blev udført lidt hurtigt - ikke så meget leg og pirring. Der var vel gået max ½ time. Efter aftørring, hvor jeg ikke gjorde mine til at rejse mig - spurgte hun så om jeg havde lyst til mere massage på ryggen, hvilket jeg svarede ja tak til. Dette blev dog mere til en ligegyldig gang oljesjask indtil timen var gået. 
Det bliver ikke til flere besøg hos Gin. 
Nans massage og dejlige langtrukne HJ er betydeligt bedre. Desværre havde Nan ikke flere ledige tiden inden hun gik på ferie - så nu kan jeg bare drømme indtil hun er tilbage :D 
https://www.facebook.com/ReyaWellnessSlagelse

Venligst 
NT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...