Hr.Mand 24 Skrevet 20. Juli Nogle som ved om Shirley stadig er aktiv hos Duang Rung i Carl Berthelsens gade i Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 11 Skrevet 20. Juli Duang Rung eller Pattama Massage er lukket permanet, så du finder ingen Shirley der mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 20. Juli KomBareDo skrev, for 57 minutter siden: Duang Rung er ikke lukket. Det der er en gammel en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 184 Skrevet 20. Juli Nu vi så har konstateret at det lukkede sted ikke er lukket, er der så nogen der vil fortælle lidt om, hvilken oplevelse man kan få her? Jeg troede jeg kendte alle listige steder i Aarhus, men dette har jeg aldrig hørt om før :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 20. Juli Jeg har fået ok massage og hj der. Ikke andet faktisk. Men man kan sikkert nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 84 Skrevet 22. Juli Shirley var fantastisk. Hende savner jeg. Hun gav den bedste massage og happy ending. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 30. Juli Man kan få hele pakken på stedet - men min oplevelse var ikke til en gentagelse, hverken for massagen eller gymnastikken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg