Hr.Mand 24 Skrevet for 14 timer siden Nogle som ved om Shirley stadig er aktiv hos Duang Rung i Carl Berthelsens gade i Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet for 12 timer siden Duang Rung eller Pattama Massage er lukket permanet, så du finder ingen Shirley der mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 30 Skrevet for 9 timer siden Der er ikke lukket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 185 Skrevet for 7 timer siden KomBareDo skrev, for 57 minutter siden: Duang Rung er ikke lukket. Det der er en gammel en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 183 Skrevet for 4 timer siden Nu vi så har konstateret at det lukkede sted ikke er lukket, er der så nogen der vil fortælle lidt om, hvilken oplevelse man kan få her? Jeg troede jeg kendte alle listige steder i Aarhus, men dette har jeg aldrig hørt om før :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 185 Skrevet for 24 minutter siden Jeg har fået ok massage og hj der. Ikke andet faktisk. Men man kan sikkert nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg