Hop til indhold
Probator

JenniferRomantica savnes

Recommended Posts

Kære @JenniferRomantica.

Jeg håber at du har det godt. Jeg savner dig her på EG.

Jeg savner dine kloge, kærlige og kvikke kommentarer til dette og hint.

Jeg synes din perspektivering og syn på tingene er i topklasse.

Kom tilbage hurtigst muligt, hvis du har energien til det, og atter vil stråle sol og vid ud over EG site'et.

Kærligst Probator. ❤️

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 5 minutter siden:

Kære @JenniferRomantica.

Jeg håber at du har det godt. Jeg savner dig her på EG.

Jeg savner dine kloge, kærlige og kvikke kommentarer til dette og hint.

Jeg synes din perspektivering og syn på tingene er i topklasse.

Kom tilbage hurtigst muligt, hvis du har energien til det, og atter vil stråle sol og vid ud over EG site'et.

Kærligst Probator. ❤️

Mon ikke hun har sine personlige grunde til hun har trukket stikket, så tror desværre dit lille kald vil gøre fra eller til.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
nielst skrev, for 4 minutter siden:

Ja hendes kvikke input her på forum er savnet. En af de profiler hvor man kunne mærke en personlighed bag. Hun er stadig i branchen og skriver lidt om det i sin annonce :

https://annoncelight.dk/showad/310433

Ja kan se hun også selv skriver,  “efter deres ønske”, altså EG”. 

Redigeret af SweettieDK
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Stapler og @Bryan Mills hvem der nu ser det først. Var det ikke en idé at slette hendes profil. Så folk ved hun er væk for evigt. Og emnet ikke bliver ved at vende tilbage. Hun kan jo ikke bruge den og ønsker måske selv den bliver slettet. Hun har jo ikke adgang til at trykke slet profil. Så måske I burde skrive til hende og spørge om hun vil have en inaktiv profil for evigt eller fjernes. 

Redigeret af SweettieDK
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 5 minutter siden:

Ja kan se hun også selv skriver,  “efter deres ønske”, altså EG”. 

Ok.  Men det er jeg rent ud sagt ked af.

Kære mods. Please, giv hende plads igen. Igen Please, please.

• Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 5 minutter siden:

Hvis de begynder på den slags særbehandling, er der nok mange andre som ønskes tilbage. Hun var ikke i stand til at overholde reglerne. Og så kommer konsekvensen jo på et tidspunkt. Trist men nødvendigt, de kan jo ikke blive ved at spilde tid på at forklare reglerne. 

Redigeret af SweettieDK
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 4 minutter siden:

Hvis hun er blevet  udelukket for forummet hvorfor skulle der så laves en undtagelse lige med  hende? Hvad med andre profiler som andre  kunne savne skulle de så  ikke  have en  plads her igen?

Hun er jo  ikke  forsvundet ud af  branchen,  så  kan du jo  besøge  hende  hvis savnet er så  stort. 

• Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, 1 time siden:

Stop da lige dig selv. 
Og nej ikke alle savner hendes evige kværulerende og vilde fantasier.

Gi hende et kald og få booket en time eller to med hende. Så er der sikkert tid til at få vendt verdenssituationen.

• Synes godt om 3
  • Tak 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 2 timer siden:

Hun kunne jo nemt og hurtigt bare lave en anden profil og få adgang igen. Sååå måske hun heller ikke ønsker det selv.?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 52 minutter siden:

Hun kunne jo nemt og hurtigt bare lave en anden profil og få adgang igen. Sååå måske hun heller ikke ønsker det selv.?

Det har hun forsøgt, blev hurtig lukket ned igen 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 53 minutter siden:

Det har hun skam gjort og er væk igen. Hun er jo ret gennemskuelig og faldt hurtig i de gamle vaner. Om hun selv smuttede eller blev bortvist ved jeg ikke. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 1 minut siden:

Det har hun forsøgt, blev hurtig lukket ned igen 

Så jeg var ikke den eneste der opdagede det:D

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 5 timer siden:

...så  kan du jo  besøge  hende  hvis savnet er så  stort. 

Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden:

Besøg dog Jennifer hvis du savner hende :rolleyes:

Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Gi hende et kald og få booket en time eller to med hende. Så er der sikkert tid til at få vendt verdenssituationen.

Tak for de venlige opfordringer, som selvfølgelig kunne være hyggeligt, at gennemføre, hvis muligt.

Men mit ærinde var et andet, nemlig at få friske og interessante input på EG, som jeg synes hun var meget leveringsdygtig i.

RETFÆRDIGHED er en vanskelig størrelse. Mods gør en hæderlig indsats, synes jeg for, at udøve denne ved, at kræve det samme af alle brugerne. Nemlig at vi følger regelsættet.

Men fra mange år med arbejde i udvikling og kreativ industri, er det blevet min erfaring, at kreative og energiske mennesker, simpelthen IKKE kan følge regler. Og som konsekvens heraf, har disse haft særstatus, som blev accepteret af kollegaerne.

Tilsvarende synes jeg bør gælde @JenniferRomantica her på EG.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Stop da lige dig selv. 
Og nej ikke alle savner hendes evige kværulerende og vilde fantasier.

OK, men så er det jo heldigt, at man bare kan scrolle forbi, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 15 minutter siden:

Men fra mange år med arbejde i udvikling og kreativ industri, er det blevet min erfaring, at kreative og energiske mennesker, simpelthen IKKE kan følge regler. Og som konsekvens heraf, har disse haft særstatus, som blev accepteret af kollegaerne.

Tilsvarende synes jeg bør gælde @JenniferRomantica her på EG.

Kan ikke være mere  uenig med dig,  at en person som er så stålfast på at  hendes perspektiv på verden er det eneste rigtige,  skulle have en særstatus herinde. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, 1 time siden:

at kreative og energiske mennesker, simpelthen IKKE kan følge regler

Ændrer ikke på det faktum, at hvis hun får særbehandling kan alle andre, inkl. mænd som ingen irl kan bekræfte har det “problem”, argumentere de har behov for særbehandling. 
Et sted som her er ensretning nødvendig. At hun har en stor fanklub, gør hende ikke til vip herinde. 
Igen undrer mig profilen på ikke er slettet da hun blev udvist. Er det ikke normal praksis eller lægger vi bare mindre mærke til at andre bannere personers profiler ligger passive hen. Måske gp profiler er sværere at slette pga annonce sektionen, som dog jo alligevel ikke virker og burde være uden indflydelse. 

Redigeret af SweettieDK
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 1 time siden:

Men fra mange år med arbejde i udvikling og kreativ industri, er det blevet min erfaring, at kreative og energiske mennesker, simpelthen IKKE kan følge regler.

Som kreativ person er jeg helt enig i, at regler er til for at udfordres - og det giver ofte anerkendelse, hvis det er reglerne, der er noget i vejen med

Probator skrev, for 1 time siden:

Og som konsekvens heraf, har disse haft særstatus, som blev accepteret af kollegaerne.

men ikke i,  at det giver særstatus - den, der bryder regerne må selv tage konsekvensen, hvis omgivelserne synes, reglerne er OK

Men i øvrigt fint lige at få opklaret sagen :ugeek:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det handler ikke nødvendigvis om særbehandling, men mere om hvordan man i de givne tilfælde tolker reglerne ..
Her er der jo altid et frirum.

@køb dansk .
Ja, det afklarer også nogle ting for mig.

Redigeret af sneræven
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan, som jeg har gjort andre steder også, kun opfordre til at alle jer der er utilfredse, starter jeres eget forum med jeres regler og særhensyn. Det er faktisk ikke så svært endda med alle de moderne hjælpemidler. Det svære er nok snarere at holde styr på brugerne ;)

Jeg skal ikke kunne udelukke at det ville være godt for eroguide at få konkurrence, men pt. er det det forum vi har til anmeldelse af de kære kvinder og det ønsker jeg ikke ødelagt af politik, ævl og kævl og personlige kæpheste. Hvis jeg ønsker dette, besøger jeg facebook. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan, som jeg har gjort andre steder også, kun opfordre til at alle jer der er utilfredse, starter jeres eget forum med jeres regler og særhensyn. Det er faktisk ikke så svært endda med alle de moderne hjælpemidler. Det svære er nok snarere at holde styr på brugerne ;)

Jeg skal ikke kunne udelukke at det ville være godt for eroguide at få konkurrence, men pt. er det det forum vi har til anmeldelse af de kære kvinder og det ønsker jeg ikke ødelagt af politik, ævl og kævl og personlige kæpheste. Hvis jeg ønsker dette, besøger jeg facebook. 

'der er en del der har prøvet at få et forum op at stå. Men det er med disse forums som med en gammel pik, den kræver opmærksomhed for at virke. 
De par fora jeg tænker på er gået i sig selv pga manglende styring i starten, så kom styringen men den var ikke konsekvent, venner blev tilgodeset, moderationen var præget af skiftende humør hos ejeren af forum og periodisk fravær. 

EG er simpethen det eneste fungerende forum, og så må vi leve med at moderationen ikke er konsistent og nu og da går meget længere end reglerne tilskriver. 

Jeg følger lige med i den videre debat ;)

Mht Jennifer, så savner jeg også hendes krasse kommentarer Der er mange af de piger med meninger jeg savner. Nikita, Jasmin, Eva Nadine, Sisse, Susanne og mange andre. 
Der er også nogen jeg slet ikke savner :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi ændrer ikke praksis og laver særregler og særbehandling. 

Hvis nogle ønsker at slette deres profil så må de rette henvendelse. Vi sletter naturligvis ikke en profil, fordi en tredjepart tilfældigvis ønsker det. 

Længere er den ikke. Jeg lukker denne tråd. Der har været fin debat. Men spørgsmålet er hermed afklaret. 

God aften

• Synes godt om 7
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...