frækkennet 1 Skrevet for 8 timer siden FANTASTISK OPLEVELSE så blev det min tur, jeg har igennem de sidste år forsøgt at finde den perfekte oplevelse. For mig handler det om indlevelse og nærvær og ikke sex, men om at lege. Lege kan foregå på mange måder, hos Idaeventyr fandt jeg det søgte. Jeg har besøgt Idaeventyr 2 gange, 1 gang til langtidsbondage og 2 gang til massage. Jeg er helt blæst bagover, tænk at en fremmed person kan komme så langt ind under huden på mig. Hun formår virkeligt at skabe en ild i kroppen som for mit vedkommende ikke blev slukket ved sidste besøg. Dette er netop ecensen af hvad Idaeventyr tilbyder. Jeg kan på det kraftigste anbefale et besøg hos Idaeventyr, du vil ikke blive skuffet. Husk hun tilbyder ikke sex og andre sex ydelser, så hvis det er det du søger, så led efter en anden. Pas godt på henne, jeg vil ikke mindste denne unikke mulighed for at få den ypperste oplevelse Bh Frækkekennet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 105 Skrevet for 4 timer siden Hmm.. evt link til annonce eller lidt om hvor man kan se hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 53 Skrevet for 3 timer siden evt link til annonce eller lidt om hvor man kan se hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBee6970 46 Skrevet for 53 minutter siden frækkennet skrev, for 7 timer siden: FANTASTISK OPLEVELSE så blev det min tur, jeg har igennem de sidste år forsøgt at finde den perfekte oplevelse. For mig handler det om indlevelse og nærvær og ikke sex, men om at lege. Lege kan foregå på mange måder, hos Idaeventyr fandt jeg det søgte. Jeg har besøgt Idaeventyr 2 gange, 1 gang til langtidsbondage og 2 gang til massage. Jeg er helt blæst bagover, tænk at en fremmed person kan komme så langt ind under huden på mig. Hun formår virkeligt at skabe en ild i kroppen som for mit vedkommende ikke blev slukket ved sidste besøg. Dette er netop ecensen af hvad Idaeventyr tilbyder. Jeg kan på det kraftigste anbefale et besøg hos Idaeventyr, du vil ikke blive skuffet. Husk hun tilbyder ikke sex og andre sex ydelser, så hvis det er det du søger, så led efter en anden. Pas godt på henne, jeg vil ikke mindste denne unikke mulighed for at få den ypperste oplevelse Bh Frækkekennet Tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg