kadd 79 Skrevet for 15 timer siden Er der nogle der ved om der er Tina man møder her https://annoncelight.dk/showad/433500 Syntes hendes priser lyder billig .og ikke de priser som jeg fik da jeg kontaktet hende for 9 måneder siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 8 Skrevet for 14 timer siden kender fra tidligere og dengang var det super - men jeg bookede en tid i søndags aftalte det fredag og skrev inden jeg kørte derned trods alt 150 km frem og tilbage - hun meldte ikke fra og der jeg var dernede åbnede ingen og kun se at beskederne var modtaget på whatsap - det dårligt stil - ganske enkelt at spilde 2 timer og kørsel om det Tina må lade stå hen i det uvise - men tidligere erfaringer med hende har altid været positive så den lader vi lige stå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 8 Skrevet for 14 timer siden Nummeret passer med hendes gamle nummer og hun giver altid god tid - så prøv hvis du er i nærheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg