Tall69 6 Skrevet 17. Juli Jeg besøgte i dag Verushka på Østerbro… Hold da op en fed oplevelse, hun er sød, dejlig, nem at snakke med og virkelig en fantastisk oplevelse. Hun beder om at man verificeeer sin booking to timer før og det synes jeg er helt fair. Det viser sig at der er en masse no-show og det spilder jo alles tid Jeg gik derfra 20 cm højere end da jeg ankom .. Hun bør besøges https://nympho.dk/n7098/2582/tantra-massage-and-lingam-and-b2b-massage/ 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goose 5 Skrevet 3. August Der er ingen tvivl om, at hun kan noget samt, at det er hendes billeder - men det er mange, mange kilo siden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
clipclap 5 Skrevet 14. September Jeg har åbenbart været uheldig men kommer helt sikkert ikke igen !!! Sløj kedelig massage og lyn HJ det hele tog 20 min og så spurgte hun tilmed om det var godt WTF Der må være andre der har haft dårlige oplevelser med hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 15. September clipclap skrev, for 22 timer siden: så spurgte hun tilmed om det var godt Sagde du så, at du synes at det var en sløj/dårlig oplevelse du havde haft?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
clipclap 5 Skrevet 16. September Gløden skrev, for 19 timer siden: Sagde du så, at du synes at det var en sløj/dårlig oplevelse du havde haft?? Ja selvfølgelig men hun var ligeglad og sagde bare jeg kom for hurtigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
muhbra 63 Skrevet 21. September Har altid haft super gode erfaringer og stunder med dejlige Veruskha. Har besøgt hende regelmæssigt i flere år nu på flere lokationer og hun gør det altid godt! Rigtig dejlig energi og hun kan virkelig noget med hænderne, der får mig helt op at ringe! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomsenDK 3 Skrevet 25. September Jeg kommer lige fra et skønt besøg hos Veruskha. lækker massage og et hj som sendte mig helt ud i rummet. Jeg fik endda lidt ekstra massage på en øm ryg bagefter. jeg kommer igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5220 Skrevet 25. September @muhbra og @ThomsenDK er I enige med @Goose i, at billederne i annoncen ikke er retvisende for, hvordan pigen ser ud i dag? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg