Kril 9 Skrevet i går klokken 10:46 Jeg er så heldig at kende en dejlig kvinde med kæmpestore bryster - og en skålstørrelse midt i alfabetet Hun og jeg har et stort ønske om at prøve at spænde en malkemaskine på hendes store patter mens vi leger. Vi har kigget både i diverse sexshops og også efter malkemaskine til fx får og geder. Er der mon nogen af jer brugere her der kan komme med gode ideer, erfaringer etc. brugbare malkemaskiner samt brug af malkemaskine? Så hun kan få malket patterne! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 30 Skrevet i går klokken 11:00 Har ingen maskine desværre, men ville bare lige skrive, at du er mega heldig!! Skriv endelig, hvis i mangler en tredje eller en manuel malkemaskine og ellers krydser jeg fingre for at I finder den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 27 Skrevet i går klokken 12:57 Sinful har lidt brystpumper, men ikke decideret malkemaskiner. https://www.sinful.dk/p/brystvorte-pumper-twist-and-suck/1012620?variantSku=12621 Smider du ikke et billede af de jader dér? 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1472 Skrevet i går klokken 13:06 spaceman99 skrev, for 8 minutter siden: Smider du ikke et billede af de jader dér? Hvis det er en pige han kender privat. Ville det nok være pænt upassende. på forhånd undskyld til staff for afsporing. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 177 Skrevet i går klokken 13:43 spaceman99 skrev, for 45 minutter siden: Sinful har lidt brystpumper, men ikke decideret malkemaskiner. https://www.sinful.dk/p/brystvorte-pumper-twist-and-suck/1012620?variantSku=12621 Smider du ikke et billede af de jader dér? De fungere.kun til at gøre nipples større. Så ikke lige det han efterspørger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 177 Skrevet i går klokken 13:52 Kril skrev, for 3 timer siden: Jeg er så heldig at kende en dejlig kvinde med kæmpestore bryster - og en skålstørrelse midt i alfabetet Hun og jeg har et stort ønske om at prøve at spænde en malkemaskine på hendes store patter mens vi leger. Vi har kigget både i diverse sexshops og også efter malkemaskine til fx får og geder. Er der mon nogen af jer brugere her der kan komme med gode ideer, erfaringer etc. brugbare malkemaskiner samt brug af malkemaskine? Så hun kan få malket patterne! Du kan altid købe elektrisk brystpumpe, som mødre bruger når de skal malke deres bryster Det bruger jeg.fx som hucow. Dog hænger de ikke fast og hun skal selv holde dem, med mindre i finder noget de kan sidde fast i imens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 236 Skrevet i går klokken 14:51 (edited) Her lidt inspiration: Kan ikke sætte link ind, men søg på xvideos ucow Redigeret i går klokken 14:53 af Jyskpik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkersex 2 Skrevet for 23 timer siden Gudinden med kæmpe patter skrev, for 4 timer siden: De fungere.kun til at gøre nipples større. Så ikke lige det han efterspørger Flotte bryster du ha så smukt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 392 Skrevet for 20 timer siden Kril skrev, for 10 timer siden: Jeg er så heldig at kende en dejlig kvinde med kæmpestore bryster - og en skålstørrelse midt i alfabetet Hun og jeg har et stort ønske om at prøve at spænde en malkemaskine på hendes store patter mens vi leger. Vi har kigget både i diverse sexshops og også efter malkemaskine til fx får og geder. Er der mon nogen af jer brugere her der kan komme med gode ideer, erfaringer etc. brugbare malkemaskiner samt brug af malkemaskine? Så hun kan få malket patterne! Hvis du nu er lidt fiks på fingrene og gør-det-selv-typen, så kunne du evt selv bygge en. Denne er godt nok til geder, altså en type som I selv har kigget efter, så mon ikke den kan bruges til jeres formål, evt med lidt tilpasning. Eller bygge en ud af en gammel køleskabskompressor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kril 9 Skrevet for 20 timer siden Gudinden med kæmpe patter skrev, for 7 timer siden: Du kan altid købe elektrisk brystpumpe, som mødre bruger når de skal malke deres bryster Det bruger jeg.fx som hucow. Dog hænger de ikke fast og hun skal selv holde dem, med mindre i finder noget de kan sidde fast i imens. Tak for svaret Gudinde med KP. Brugbart - men som du selv skriver, så er ulempen vel at man skal holde dem fast på patterne selv.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2083 Skrevet for 15 timer siden Irrelevant for trådstarters emne, tag det i PM. Håndværkersex skrev, for 7 timer siden: Flotte bryster du ha så smukt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2083 Skrevet for 15 timer siden (edited) Læs lige trådstarters emne, næste gang du bidrager, for at se hvor relevant dit svar er. Jyskpik skrev, for 11 timer siden: Her lidt inspiration: Kan ikke sætte link ind, men søg på xvideos ucow Redigeret for 15 timer siden af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2083 Skrevet for 15 timer siden Irrelvant for emnet og kunne have været taget i en PM. TallGirlsEnjoyer skrev, for 15 timer siden: Har ingen maskine desværre, men ville bare lige skrive, at du er mega heldig!! Skriv endelig, hvis i mangler en tredje eller en manuel malkemaskine og ellers krydser jeg fingre for at I finder den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ka2447 0 Skrevet for 13 timer siden Måske dette kunne bruges 2pcs/Set 210ml Electric Breast Pump, 4 Modes 36 Settings, Massage Suction, Adjustable Frequency, Safe & Odorless, Smart Memory Mode (With Carrying Bag) I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lEZPQPFVUGS_8&localcountry=DK&url_from=GM74059898334 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg