44Knudsen 108 Skrevet 15. Juli God aften derude Har I på noget tidspunkt været sammen med en GP, og haft en fornemmelse af, at tingene under andre omstændigheder kunne ha ført til mere end bare "betalt sex"?. Altså et form for forhold? Og sagt på en anden måde, er der en GP her på siden, som har oplevet noget lignende med en kunde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 897 Skrevet 15. Juli Jeg har været ude for piger, som jeg har været glad for og besøgt flere gange, men ikke så meget at jeg ligefrem har hørt bryllupsklokker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 336 Skrevet 15. Juli Flere, men jeg er også ved at være et gammelt fjols, har dog løbet med halen mellem benene alle gangene...Jeg glemmer dog aldrig første gang en glædespige sagde, jeg elsker dig og hele den panik jeg følte ved det, hun var 10 år ældre end mig og lige pludselig efter 4 møder sagde hun som hun gjorde og ønskede at vi skulle være sammen nytårsaften.....Alt i alt er det nok sket 6 gange, de var alle fantastiske kvinder og jeg flygtede lige så snart jeg fandt ud af deres intentioner...Fortryder 100% nogle af mine valg, livet er kort. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 229 Skrevet 15. Juli Uha ja... Jeg har endda mødtes med et par stykker rent privat, men har altid gjort det klart fra start af at jeg ikke ville kunne indlede nogen form for forhold. Jeg er desværre så "dobbeltmoralsk" at jeg ikke ville kunne være i tankerne om at min kæreste dyrker sex med andre mænd for penge. Det har været hyggeligt når der har været andet end sex i relationen og det har givet voldsomme BOOST i selve sexdelen. Primært fordi jeg er en mand der tænder ekstremt på den dybere sensuelle nærhed og det begær der ikke normalt opstår ved alm. købesex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 15. Juli (edited) I den grad Jeg har stærke følelser for flere kvinder i branche og det er blevet gengældt på forskellige niveauer flere gange. Det er ikke blevet til private forhold som sådan, men vi har delt mangt og meget og blevet hinandens fortrolige. Med et par vidunderlige kvinder, tror jeg godt at vi kunne have fået et forhold til at fungere, imens det med andre ville have været håbløst. Nok meget godt at det er blevet som det er, på trods af at jeg savner de to der ikke længere er i mit liv mere end jeg kan beskrive, hver eneste dag... De har ændret mit liv og det vil jeg altid elske dem for Jeg kunne i øvrigt sagtens være i forhold med en aktiv GP. De giver SÅ meget af sig selv og giver en masse mænd præcis det de hungrer efter. Det finder jeg utroligt smukt og beundringsværdigt. Redigeret 15. Juli af Refresh 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 15. Juli @44LKnudsen Det er mange individuelle forskellige grund til at folk vælger en livspartner (kærlighed, penge, prestige mm.). Tilsvarende er mange ting gør et godt forhold. Sex er naturligvis en vigtig faktor. For mit vedkommende har jeg svært ved at se, at jeg indenfor rammerne af 60min sex en gang i mellem, kunne nå at lære "hele pakken" at kende og forelske mig i hele pakken. Derfor må mit svar være nej. Jeg har holdt kontakten til en købepige efter at hun stoppede, men kontakten bliver mindre og mindre med tiden, da vi er for forskellige udenfor sengen. Dog er der altid "trodenkuglen", som kan slå ned og gøre alt andet "relativt". Kærlighed ved første blik .... Men det hører jeg ikke, at det er sket for nogen herinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 15. Juli (edited) Liverpool skrev, for 9 minutter siden: Dog er der altid "trodenkuglen", som kan slå ned og gøre alt andet "relativt". Kærlighed ved første blik .... Men det hører jeg ikke, at det er sket for nogen herinde! Oh, jo... Hun kiggede mig i øjnene, smile og sagde hej og fra det øjeblik har mit hjerte følt at vi hører sammen. Jeg har ikke set hende i knap 3 år, men min forelskelse er lige så stærk i dag som dengang og jeg tror hun kommer til at bo i mit hjerte til den dag jeg dør Pga. forelskelsen i hende var jeg nødt til at udvikle evnen til polyamori, da jeg pludselig blev meget forelsket i en anden også Redigeret 15. Juli af Refresh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 15. Juli Liverpool skrev, for 11 minutter siden: For mit vedkommende har jeg svært ved at se, at jeg indenfor rammerne af 60min sex en gang i mellem, kunne nå at lære "hele pakken" at kende og forelske mig i hele pakken. Derfor må mit svar være nej. Med hele pakken, mener du så seksuelt eller hele hende som menneske? Jeg har haft masser af lækker sex, som bare har været præcis det, men med de få magiske har det været så intenst at jeg slet ikke har kunnet undgå at få følelser, både for kvinderne og for det vi kan sammen i en seng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 16. Juli Hey. Har haft en forkærlighed for Thaier og Ungarske kvinder i midt 20erne og Milf klassen. Fik en Thaier i slut 30erne som jeg forelskede mig i og omvendt. Hun levede i et giftemål med en ældre mand ca 35 år mere end hendes alder og tog hertil for at sexe for penge på en klinik ( hun bildte manden ind at det var et kontorjob)hvor jeg havde min gang dog kun massage på dette tidspunkt. Da jeg så hende første gang hoppede mit hjerte næsten ud af min brystkasse af lyst og måtte bare bestille tid med hende. Fik en tid med den nye Thaier og efter første massage og snak under masdagen udvilkede det sig helt vildt både lystbetonet og privat snak og hvor det gnistede mellem os og vi i hak. Under massagen som starede ud med alm betaling måttes udviges til fuld pakke med hende og hun var fuldstændig forgabt i mig og omvendt da vor masagesex blev til magi og trangen mellem os var helt fantasisk.Vi aftalt tid hurtigt efter og så kørte det derude af. Besøgte hende 4-5 gange indenfor den tid hun var her og vi kunne ikke holde fingerne fra hinanden og da døren blev lukke røg vi på hinanden og flåede næsten tøjet af med lynets hast.Massagen blev hurtigt afløst af ren sex mellem os og intet andet og helt naturligt. Vor kemi var ren sex og alt måtte gøres og udleves. Hun var helt vild og måtte prøve en masse af uden extra betalt som sikkert savn i ægteskabet. Hun fik svært ved at holde tiderne vi havde aftalt når vi var sammen pga vor hede leg og Mutter måtte bakke på døren for at slutte vor tid flere gang inden jeg kom ud og fik dræber blikket. Endte ud med at jeg besøgte hende tidligt morgen før åbningstid og til sidst intet for overtiden som var 2-3 timer som sent kunde hvor hun lukkede af og gav hende fuld skrue og omvendt uden mere omkostning og nød hinandens selskab. Vi aftalt møder uden om og såes som regl i min bil,mit sted eller et offenligt sted efter slut dag da hun boede med andre arbejdende thaier og ikke havde stedet. Hun ville ikke tilbage og græd flere gang hvorefter jeg måtte trøste hende gang på gang.Hun sov flere gang hos mig men endte ud i vild sex natten igennem. Hun ville komme tilbage efter 6 mdr efter vi mødtes 1 gang og hun boede hos mig under næste hele opholdet hvor hun arbejde. Kunne mærke hun var mættet af massage og afviste nu kunder der ville fuld pakke og mutter var stiktosset på hende pga mig og vor nystarte forhold og smed hende ud til sidst. Vi nød hinanden vild meget privat og kærligheden blomstede mellem os og sexede næsten udafbrudt indtil vor snak gik på hendes giftemål og måske skilsmisse ide så vi kunne være sammen i fremtiden. Hun tog hjem og desværre kom hun aldrig tilbage da mutter havde fortalt hvad hun lavede heroppe. Tænker tit på hende selvom det er nu 6 år siden og håber hun dukker op men?? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 108 Skrevet 16. Juli Det er nogle interessante svar. Jeg tænkte også, at det ikke er helt unormalt. Jeg har ikke selv oplevet at jeg har forelsket mig i en GP, men der er pt en, som jeg er lidt fascineret af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 102 Skrevet 18. Juli 44Knudsen skrev, den 15.7.2025 at 23:16: God aften derude Har I på noget tidspunkt været sammen med en GP, og haft en fornemmelse af, at tingene under andre omstændigheder kunne ha ført til mere end bare "betalt sex"?. Altså et form for forhold? Og sagt på en anden måde, er der en GP her på siden, som har oplevet noget lignende med en kunde? Nu er jeg ikke den mest aktive inden for dette, og det har altid været en ny pige hver gang. De fleste gange har det blot været en sød pige, pikken ind, udløsning og væk igen. Men et par gange har jeg oplevet en sød og nærværende pige, hvor jeg følte, at der var en virkelig god kemi mellem os på et lidt højere plan (kan vi måske kalde det). En følelse, hvor jeg synes at man måske her havde noget at arbejde videre med, hvis man var på udkig efter et forhold. Det er naturligvis baseret på et ganske kortvarigt møde på mindre end 60 minutter, men kigger jeg tilbage på min ungdom, så var det jo netop en sådan følelse efter at have mødt en pige i byen, til en fest eller lignende, der gjorde det værd at arbejde videre på det for om muligt at få et forhold. Selvom jeg har lidt haft denne følelse et par gange er det jo ren utopi. Jeg vælger jo piger, der ofte er 20 år eller mere yngre end mig, så de gider sikkert ikke på nogen måde at have et egentlig forhold til et gammel mand som mig. Jeg ved godt jeg blot er et hurtigt knald for penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3730 Skrevet 18. Juli Det har jeg. Jeg er blevet en rigtig nær ven med en, nu ex gp, og vi deler en seng engang imellem. Romantisk forhold så har jeg været tæt på en enkelt gang, men ingen af os var helt det rette sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 18. Juli ensomfyr skrev, 1 time siden: Selvom jeg har lidt haft denne følelse et par gange er det jo ren utopi. Jeg vælger jo piger, der ofte er 20 år eller mere yngre end mig, så de gider sikkert ikke på nogen måde at have et egentlig forhold til et gammel mand som mig. Jeg ved godt jeg blot er et hurtigt knald for penge. Jeg har oplevet gensidig forelskelse med både 19 og 15 års forskel, så alderen er absolut ingen hindring. Men det er så interessant at vi absolut skal koble forelskelse og tosomhed sammen og anse kærlighed der ikke kan føre til et traditionelt forhold for at være forkert eller ulykkelig. Jeg har været/forelsket og elsker flere kvinder fra branchen, fordi de har betydet utroligt meget for mig. Om de har følelser for mig eller ej ændrer ikke ved de vidunderlige følelser de har vagt i mig. At kunne skille de to ting ad, har været meget værdifuldt for mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 102 Skrevet 18. Juli Refresh skrev, for 10 minutter siden: Jeg har oplevet gensidig forelskelse med både 19 og 15 års forskel, så alderen er absolut ingen hindring. Ja, alder er bare et tal. Så jeg er ikke i tvivl om at man kan blive forelsket selv om der er stor aldersforskel. Jeg har både været i forhold til en, som mine venner synes var alt for gammel (8 år ældre) og en næsten 15 år yngre. Selvom det var et par gode forhold begge giver det lidt nogle udfordringer, fordi vi på mange måder er forskellige steder i vores liv, vi vil forskelligt. Fandt jeg samme med en som var 20 år yngre ville hun nok snart til at have børn eller noget - og det er jo umiddelbart et overstået kapitel for mig. Og fandt jeg en, der var 15 år ældre skulle hun jo snart på pension, hvorimod jeg stadig har omkring 15 år tilbage på arbejdsmarkedet. Men med den rette kan det jo nok fungere. Jeg er bare ikke sikker på at det vil fungere med en mere end 20 år yngre østeuropæisk pige. Man kunne jo prøve at gøre forsøget engang. Hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2418 Skrevet 20. Juli (edited) 44Knudsen skrev, den 15.7.2025 at 23:16: Har I på noget tidspunkt været sammen med en GP, og haft en fornemmelse af, at tingene under andre omstændigheder kunne ha ført til mere end bare "betalt sex"?. Altså et form for forhold? Ikke 'forhold', nej ... Men ved flere af de piger jeg har besøgt, har jeg tænkt, at hvis forholdene var anderledes, kunne det blive til et interessant bekendtskab - måske ligefrem venskab. Det er piger, der virker som interessante mennesker, og hvor jeg fornemmede vi har haft nogle interesser eller vinkler på livet til fælles. Refresh skrev, den 18.7.2025 at 19:20: Men det er så interessant at vi absolut skal koble forelskelse og tosomhed sammen og anse kærlighed der ikke kan føre til et traditionelt forhold for at være forkert eller ulykkelig. Jeg er i den grad enig. Det er tankevækkende, at de fleste efterhånden accepterer, at man kan diskutere seksuelle variationer eller seksuel orientering ... Men når det gælder variationer i relationer, er det en helt anden sag ... De diskussioner bliver punkteret før de overhovedet kommer i gang - selv herinde .. Og det er et kæmpe problem, f. eks. hvis man ikke er 'relations-materiale' (eller -potentiale) men alligevel både har en seksualitet og behov for følelsesmæssig nærhed ... Eller modsat, hvis man - som du beskriver dig selv - godt kan nyde en forelskelse med flere, og i det hele taget er nysgerrig på mennesker ... I begge tilfælde, er man ikke nødvendigvis uansvarlig eller en følelseskold kyniker ... Redigeret 20. Juli af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 20. Juli Refresh skrev, den 16.7.2025 at 01:09: Med hele pakken, mener du så seksuelt eller hele hende som menneske? Jeg har haft masser af lækker sex, som bare har været præcis det, men med de få magiske har det været så intenst at jeg slet ikke har kunnet undgå at få følelser, både for kvinderne og for det vi kan sammen i en seng. Det hele - hende som menneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 20. Juli (edited) Jeg tror at der i branchen er super søde mennesker og piger som kun bruger andre mennesker. Det er vel det som er det svære. Hvad er hun? Jeg tror, hvis du mener noget med det, så skal du tilgå hende med et åbent og fordomsfrit hjerte. Andet er dødsfødt fra start Men du kan fint bruge en masse tid på at lære hende at kende inden kirkeklokkerne ringer Redigeret 20. Juli af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 20. Juli Liverpool skrev, 1 time siden: Jeg tror at der i branchen er super søde mennesker og piger som kun bruger andre mennesker. Det er vel det som er det svære. Hvad er hun? Jeg tror, hvis du mener noget med det, så skal du tilgå hende med et åbent og fordomsfrit hjerte. Andet er dødsfødt fra start Men du kan fint bruge en masse tid på at lære hende at kende inden kirkeklokkerne ringer Mener du IKKE kun bruger andre mennesker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 619 Skrevet 20. Juli Jeg har da nogen som jeg er faktisk ret glade for og hvis man har møde sig på ande rammer og situation kunne jeg af hvert fald tænke mig at vil lære ham bedre at kende..... Og da er nogen som kan give mig sommerfuglene i maven. Men lige i øjeblikket er jeg der hvor jeg siger ,,lige meget hvem der kommer, selvom hvis Frederik på en vide hest ville hente mig fra min vægt for at ride til.hams palast være det en ,,Nej tak. Det skal vente til børnene er fra flyttet og det er ligemeget om det er en kunde,ven eller arbejdskolleger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 20. Juli cowgirl.90 skrev, for 3 minutter siden: Jeg har da nogen som jeg er faktisk ret glade for og hvis man har møde sig på ande rammer og situation kunne jeg af hvert fald tænke mig at vil lære ham bedre at kende..... Og da er nogen som kan give mig sommerfuglene i maven. Men lige i øjeblikket er jeg der hvor jeg siger ,,lige meget hvem der kommer, selvom hvis Frederik på en vide hest ville hente mig fra min vægt for at ride til.hams palast være det en ,,Nej tak. Det skal vente til børnene er fra flyttet og det er ligemeget om det er en kunde,ven eller arbejdskolleger. He, he... Hvis bare jeg havde en 10'er for hver gang jeg havde hørt nogen der var skråsikre på deres situation bl.a. omkring kærlighed, for kort efter at måtte sande at det på ingen måde er i vores egne hænder... Hvis du vil høre Gud grine, så fortæl ham dine planer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2418 Skrevet 21. Juli (edited) Jeg kan nu sagtens følge @cowgirl.90. Det er en god idé for piger at være forsigtige, især når der er børn involveret ... Hellere forsigtig en gang for meget end en gang for lidt ... Tro mig, jeg ved det fra mit eget meget nære liv. Måske et forhold lidt mere 'på afstand' .. ikke for tæt på ..., Jeg har bl. a. selv været involveret i een af disse 'halv-forhold uden sex' til en enlig mor jeg var brændt lidt lun på .. Det var frustrerende, men jeg forstår hende egentlig godt ... var også selv usikker ... Sex fandt hun andre steder .. Det er simpelt hen hundesvært, og det er een af grundene til at jeg mener vi bør se på relationstyper .. f. eks. 'etisk non-monogami' @Refresh .. haha, ja, jeg kunne ikke la' vær' med at tænke .. håbløs romantiker ... Redigeret 21. Juli af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 21. Juli sneræven skrev, for 2 timer siden: haha, ja, jeg kunne ikke la' vær' med at tænke .. håbløs romantiker ... Det var nu egentlig bare en vittig kommentar om at min erfaring er at langt de færreste menneskers fornuft har en chance for at hamle op med hjertet, når det bestemmer sig for noget... Jeg har hørt utallige versioner af: jeg skal aldrig have en kæreste, jeg skal ikke have en kæreste lige nu, jeg skal aldrig mere bo sammen med en mand, jeg skal aldrig have flere børn osv. hen over stålfaste overbevisninger om: jeg kan ikke lide at modtage oral, jeg kan ikke få sprøjteorgasme, jeg skal aldrig mere være med i en trekant, hvor tidligere erfaringer (eller manglende ditto) har gjort endda samtalen om nuancer og muligheder umulig. Og i mange af ovenstående tilfælde er vedkommende pludselig havnet i en situation der har ændret deres syn på sagen. Mit budskab er i virkeligheden bare, at vi skal passe på med at være så firkantede i vores opfattelse. Hvis vi er heldige kommer der nemlig noget der kan udfordre det og gøre os klogere på os selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rouge 44 Skrevet 22. Juli Really interesting discussion here, thank you for starting it @44Knudsen. I’m relatively new in this life form but I have just finished a 4 month relationship with a GP. We had a great time together while it lasted but it finished here recently with the well known combination of “ it me and not you” approach from her side. Interestingly enough she shared with me that she had felt a connection she could not ignore and she was in need of a space where there was stable attention to her, affection and a relaxing safe space, this is what I provided. I did not go looking for it but I did engage into it once she shared her interest, I was pretty skeptical to begin with but there was nothing to be skeptical about, so it passed, but I have been very guarded as to how much emotion I invested into it, again were only talking 4 months. I’m obviously not as romantically charged as @Refresh but I wish I could be as open and optimistic as he seems to be. On a completely different note @Plaskeren Mucho props to your avatar, just rocks. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2418 Skrevet 22. Juli Refresh skrev, for 22 timer siden: Det var nu egentlig bare en vittig kommentar om at min erfaring er at langt de færreste menneskers fornuft har en chance for at hamle op med hjertet, når det bestemmer sig for noget... Min kommentar var også ganske godmodig ment ... vi står jo et stykke fra hinanden i synet på de ting ... Jeg er helt sikker på, at fornuften også har et ord at skulle have sagt ... Jeg tror man kunne undgå mange personlige katastrofer, hvis man l-i-g-e tænkte lidt pragmatisk og velovervejet, hvis følelserne løber løbsk ... I den verden, jeg færdes i, har jeg set lidt for tit hvor galt det kan gå ... I den situation jeg selv stod i for en 30 års tid siden, da jeg var brændt lun på en kvinde, er jeg glad for at jeg kunne bruge min fornuft og slå bremserne lidt i ... Jeg fortæller gerne om situationen, men ikke i et åbent forum .. Jeg har oplevet noget lignende to-tre andre gange, og her var det også en stor fordel at få følelserne under kontrol .. Og det lykkedes ... Jeg véd ikke rigtig om det handler om en forskel mellem begær og forelskelse .. Forstået sådan, at begær kan man på een eller anden måde få styr på, det er måske sværere med forelskelse .. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1576 Skrevet 23. Juli sneræven skrev, for 7 timer siden: Jeg véd ikke rigtig om det handler om en forskel mellem begær og forelskelse .. Forstået sådan, at begær kan man på een eller anden måde få styr på, det er måske sværere med forelskelse .. ? Der er klart forskel på begær og forelskelse og forelskelse er langt sværere at tøjle om man så må sige. Men det er en af de ting som købesex har lært mig, fordi det har været nødvendigt. Har læst andre skrive at de holder sig væk, hvis de begynder at få følelser eller har regler om højst 3 gange med den samme, men jeg har fået skilt tingene ad, så jeg kan nyde forelskelsen og kærligheden uden at lade dem løbe af med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg