Hop til indhold
44Knudsen

Sex og forhold

Recommended Posts

God aften derude

Har I på noget tidspunkt været sammen med en GP, og haft en fornemmelse af, at tingene under andre omstændigheder kunne ha ført til mere end bare "betalt sex"?. Altså et form for forhold?

Og sagt på en anden måde, er der en GP her på siden, som har oplevet noget lignende med en kunde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere, men jeg er også ved at være et gammelt fjols, har dog løbet med halen mellem benene alle gangene...Jeg glemmer dog aldrig første gang en glædespige sagde, jeg elsker dig og hele den panik jeg følte ved det, hun var 10 år ældre end mig og lige pludselig efter 4 møder sagde hun som hun gjorde og ønskede at vi skulle være sammen nytårsaften.....Alt i alt er det nok sket 6 gange, de var alle fantastiske kvinder og jeg flygtede lige så snart jeg fandt ud af deres intentioner...Fortryder 100% nogle af mine valg, livet er kort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha ja... Jeg har endda mødtes med et par stykker rent privat, men har altid gjort det klart fra start af at jeg ikke ville kunne indlede nogen form for forhold.
Jeg er desværre så "dobbeltmoralsk" at jeg ikke ville kunne være i tankerne om at min kæreste dyrker sex med andre mænd for penge.
Det har været hyggeligt når der har været andet end sex i relationen og det har givet voldsomme BOOST i selve sexdelen. Primært fordi jeg er en mand der tænder ekstremt på den dybere sensuelle nærhed og det begær der ikke normalt opstår ved alm. købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den grad :wub:

Jeg har stærke følelser for flere kvinder i branche og det er blevet gengældt på forskellige niveauer flere gange.

Det er ikke blevet til private forhold som sådan, men vi har delt mangt og meget og blevet hinandens fortrolige. 

Med et par vidunderlige kvinder, tror jeg godt at vi kunne have fået et forhold til at fungere, imens det med andre ville have været håbløst. Nok meget godt at det er blevet som det er, på trods af at jeg savner de to der ikke længere er i mit liv mere end jeg kan beskrive, hver eneste dag...

De har ændret mit liv og det vil jeg altid elske dem for <3

Jeg kunne i øvrigt sagtens være i forhold med en aktiv GP.  De giver SÅ meget af sig selv og giver en masse mænd præcis det de hungrer efter. Det finder jeg utroligt smukt og beundringsværdigt.

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

@44LKnudsen

Det er mange individuelle forskellige grund til at folk vælger en livspartner (kærlighed, penge, prestige mm.). Tilsvarende er mange ting gør et godt forhold.

Sex er naturligvis en vigtig faktor.

For mit vedkommende har jeg svært ved at se, at jeg indenfor rammerne af 60min sex en gang i mellem, kunne nå at lære  "hele pakken" at kende og forelske mig i hele pakken. Derfor må mit svar være nej.

Jeg har holdt kontakten til en købepige efter at hun stoppede, men kontakten bliver mindre og mindre med tiden, da vi er for forskellige udenfor sengen.

Dog er der altid "trodenkuglen", som kan slå ned og gøre alt andet "relativt". Kærlighed ved første blik .... Men det hører jeg ikke, at det er sket for nogen herinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 9 minutter siden:

Dog er der altid "trodenkuglen", som kan slå ned og gøre alt andet "relativt". Kærlighed ved første blik .... Men det hører jeg ikke, at det er sket for nogen herinde!

Oh, jo...

Hun kiggede mig i øjnene, smile og sagde hej og fra det øjeblik har mit hjerte følt at vi hører sammen. 

Jeg har ikke set hende i knap 3 år, men min forelskelse er lige så stærk i dag som dengang og jeg tror hun kommer til at bo i mit hjerte til den dag jeg dør :wub:

Pga. forelskelsen i hende var jeg nødt til at udvikle evnen til polyamori, da jeg pludselig blev meget forelsket i en anden også <3

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 11 minutter siden:

For mit vedkommende har jeg svært ved at se, at jeg indenfor rammerne af 60min sex en gang i mellem, kunne nå at lære  "hele pakken" at kende og forelske mig i hele pakken. Derfor må mit svar være nej.

Med hele pakken, mener du så seksuelt eller hele hende som menneske?

Jeg har haft masser af lækker sex, som bare har været præcis det, men med de få magiske har det været så intenst at jeg slet ikke har kunnet undgå at få følelser, både for kvinderne og for det vi kan sammen i en seng.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey.

Har haft en forkærlighed for Thaier og Ungarske kvinder i midt 20erne og Milf klassen. 

Fik en Thaier i slut 30erne som jeg forelskede mig i og omvendt. Hun levede i et giftemål med en ældre mand ca 35 år mere end hendes alder og tog hertil for at sexe for penge på en klinik ( hun bildte manden ind at det var et kontorjob)hvor jeg havde min gang dog kun massage på dette tidspunkt. Da jeg så hende første gang hoppede mit hjerte næsten ud af min brystkasse af lyst og måtte bare bestille tid med hende.

Fik en tid med den nye Thaier og efter første massage og snak under masdagen udvilkede det sig helt vildt både lystbetonet og privat snak og hvor det gnistede  mellem os og vi i hak. Under massagen som starede ud med alm betaling måttes udviges til fuld pakke med hende og hun var fuldstændig forgabt i mig og omvendt da vor masagesex blev til magi og trangen mellem os var helt fantasisk.Vi aftalt tid hurtigt efter og så kørte det derude af.

Besøgte hende 4-5 gange indenfor den tid hun var her og vi kunne ikke holde fingerne fra hinanden og da døren blev lukke røg vi på hinanden og flåede næsten tøjet af med lynets hast.Massagen blev hurtigt afløst af ren sex mellem os og intet andet og helt naturligt. Vor kemi var ren sex og alt måtte gøres og udleves. Hun var helt vild og måtte prøve en masse af uden extra betalt som sikkert savn i ægteskabet.

Hun fik svært ved at holde tiderne vi havde aftalt når vi var sammen pga vor hede leg og Mutter måtte bakke på døren for at slutte vor tid flere gang inden jeg kom ud og fik dræber blikket.

Endte ud med at jeg besøgte hende tidligt morgen før åbningstid og til sidst intet for overtiden som var 2-3 timer  som sent kunde hvor hun lukkede af og gav hende fuld skrue og omvendt uden mere omkostning og nød hinandens selskab.

Vi aftalt møder uden om og såes som regl i min bil,mit sted eller et offenligt sted efter slut dag da hun boede med andre arbejdende thaier og ikke havde stedet.

Hun ville ikke tilbage og græd flere gang hvorefter jeg måtte trøste hende gang på gang.Hun sov flere gang hos mig men endte ud i vild sex natten igennem.

Hun ville komme tilbage efter 6 mdr efter vi mødtes 1 gang og hun boede hos mig under næste hele opholdet hvor hun arbejde. Kunne mærke hun var mættet af massage og afviste nu kunder der ville fuld pakke og mutter var stiktosset på hende pga mig og vor nystarte forhold og smed hende ud til sidst.

Vi nød hinanden vild meget privat og kærligheden blomstede mellem os og sexede næsten udafbrudt indtil vor snak gik på hendes giftemål og måske skilsmisse ide så vi kunne være sammen i fremtiden.

Hun tog hjem og desværre kom hun aldrig tilbage da mutter havde fortalt hvad hun lavede heroppe.

Tænker tit på hende selvom det er nu 6 år siden og håber hun dukker op men??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nogle interessante svar.

Jeg tænkte også, at det ikke er helt unormalt. Jeg har ikke selv oplevet at jeg har forelsket mig i en GP, men der er pt en, som jeg er lidt fascineret af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...