Hop til indhold
Vixenida

Swingerklub ricisi oral uden kondom?

Recommended Posts

Er ved at planlægge forskellige begivenheder her i sommeren og skal bland tandet til London med min kæreste. 

Er stadig for privat og diskret til at tage i danske swingerklubber, men vil gerne prøve en klub i London.

Hvad er jeres vurdering i forhold til sikkerhed og ricisi for smitte hvis man udfører oral uden kondom i sådanne steder? Er det high risc eller ok sikkert?

Synes ikke det er fantastisk at sutte på et kondom, men hvis swingerklubber er et stor smitte-centrum, så er det jo nødvendigt med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet både nogle danske og flere udenlandske swingerklubber rundt om i hverden, og har prøvet lidt af hvert, men jeg har endnu ikke oplevet nogle der har dyrket oral sex med kondom :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun prøvet danske swingerklubber og i dem var det ret standard at oral var uden kondom. Personlig blev jeg testet jævnligt, men om andre også gjorde det, kan man jo ikke vide.

Jeg tænker, at man bare må håbe, at andre også tænker på sig selv og andre og også gøre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 11 minutter siden:

Så standarden i klubber er oral uden kondom :)?

Er folk i de miljøer generelt ordentlige med at blive testet jævnligt?

Jeg har aldrig set eller oplevet oralsex med kondom i klub 

Om folk er bedre til at blive testet ved jeg ikke…. Det er nok lidt som den almindelige dansker uden jeg ved det med sikkerhed men synes de fleste bruger kondom i klub og det uden at stille spørgsmålstegn 

Men lige som andre steder er der altid nogen som lige vil prøve om den går uden 

Nok ikke et svar du kan bruge til så meget men bare mine erfaringer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig set nogen i klubber bruge kondom ved blowjob. Så skal alle mænd jo også bruge slikkelapper ved oral og alle bruge hansker når de rører ved kønsdele og mund. (Og huske at skifte det imellem hver person man rører)

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har aldrig set nogen i klubber bruge kondom ved blowjob. Så skal alle mænd jo også bruge slikkelapper ved oral og alle bruge hansker når de rører ved kønsdele og mund. (Og huske at skifte det imellem hver person man rører)

jeg er enig. Det ville være lidt antiklimaks ikke at smage det ordentligt :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har heller aldrig set eller hørt om nogen der brugte kondom ved blowjob i swingermiljøet - hverken i klub eller privat. ^_^ 

tror næsten der ville blive kigget lidt mærkeligt på dig hvis du ønskede det. 

normalt er der en fælles forståelse for at man bliver testet regelmæssigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 2 timer siden:

Synes ikke det er fantastisk at sutte på et kondom, men hvis swingerklubber er et stor smitte-centrum, så er det jo nødvendigt med det.

Det du skal passe på: er ikke at få sperm i øjnene - så lad være med at dyrke COF - eller tag i det mindste sikkerhedsbriller på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

nu når du overvejer at tage til udlandet, tror jeg du skal undersøge og de i det land- kan få lavet gratis test, jeg tror hvis folk selv skal betale for at blive testet, kan der være mange der fravælger det, eller der går længere imellem test.

I dk kan man gratis blive testet, eller købe test for et overskuelig beløb, så tror de der skifter partner som i swingermiljøet bliver teste oftere 

held og Lykke med projektet

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ofte gloryholes events hvor mester”sutteren” kan vinde præmier for ikke at tale om de mange ugentlige GB hvor der ønskes sperm og gerne massere af det. Jeg har personligt stået for mange events hvor alt oralt foregår uden. Alt andet penetrering SKAL foregå med gummi og der er 0 tolerance altså bortvisning hvis det glemmes. De samme regler gælder faktisk udendørs i doggingverdenen. Hvor mange der bliver testet er jo spørgsmålet, men det sker at folk bliver smittet og  så har man pligt til at underrette sine legekammerater, ellers falder man i unåde. Jeg har aldrig fået noget med hjem men lod mig altid teste da jeg kom i miljøet for år tilbage. Oralt altid uden, så er mænd også altid mest kampklar og virile :0)

go sommer og gør den nu fræk

Redigeret af SirCumaLot

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 10 timer siden:

tror næsten der ville blive kigget lidt mærkeligt på dig hvis du ønskede det

Det er muligt, men personligt vil jeg hellere kigges mærkeligt på, end risikere en kønssygdom. Og ja, jeg har suttet pik med gummi i swingerklub ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring med danske swingerklubber er, at det som oftest er uden gummi, men har dog få gange oplevet at det er med gummi, fx ved glory hole hvor et gummi stikkes ud gennem hullet som signal til at der ikke sker mere før man får gummi på. Så det er set i DK, men det er sjældent. Mange gange er det jo ekstra frækt med en afslutning i munden. 

Jeg har (7.9.13) endnu ikke blevet smittet med noget trods +20 år i swingermiljøet. Testes jævnligt for fx klamydia.

Jeg har været på en klub i London. Pæn, ren og ordentligt styret med vagt der går rundt og sikrer en tryg stemning, bl.a. at man ikke er for påtrængende overfor piger og par, der ikke har inviteret med i legen. Jeg tror også, der var nogle piger i klubben, der er betalt for at være der og yde sex til fyrene. Eller også var de virkelig liderlige. Især en asiatisk kvinde bød sig til for alle mænd, så alle havde en god oplevelse.
Jeg oplevede kun oral uden i klubben. Sluttede af med at være sammen med et ungt par, hvor pigen gerne suttede uden og tog ladningen i munden til sidst. 
I London har man til forskel fra DK tøj på mens man går rundt. Så klæder man sig af, når man skal have sex. Foretrækker klart DK versionen, hvor man er har mindre tøj på, der kan være lidt mere frækt. Noget andet anderledes er, at man skal registreres ved indgang. Jeg skulle udfylde på web inden ankomst og medbringe pas i indgangen, hvor de checker oplysningerne. Så ikke noget med at gå under cover.

Den klub, jeg var i London hedder Phoenix klub. Jeg skrev lidt om den her.

god fornøjelse i London. Hører gerne mere om, hvad I oplevede og kan anbefale fremover.

Hilsen

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 12 timer siden:

Så standarden i klubber er oral uden kondom :)?

Er folk i de miljøer generelt ordentlige med at blive testet jævnligt?

Standarden er oral uden kondom, i samtlige klubber vi har besøgt, både herhjemme og i udlandet (Holland, Tjekkiet og England).

Jeg kan ikke udtale mig om folk bliver testet jævnligt, det er svært at vide, men folk i de miljøer er generelt ordentlige mennesker er vores erfaring efter at have været i swingermiljøet de sidste 12-13 år.
Det skal så lige tilføjes at vi kun besøger klubber der har et godt ry, og vi deltager aldrig i GB mv.

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine oplevelser i både dogging, swingerklub og GB sammenhænge er også at normen er øko blow altså uden kondom og at alle er inde forstået og meget gode til at sikre at man testes jævnligt for at passe på hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, den 15.7.2025 at 21:35:

Er ved at planlægge forskellige begivenheder her i sommeren og skal bland tandet til London med min kæreste. 

Er stadig for privat og diskret til at tage i danske swingerklubber, men vil gerne prøve en klub i London.

Hvad er jeres vurdering i forhold til sikkerhed og ricisi for smitte hvis man udfører oral uden kondom i sådanne steder? Er det high risc eller ok sikkert?

Det du spørger om er hvad risikoen er ved øko blow i swingerklubber i London.

Det tror jeg ikke der er nogen som kan give et konkret svar på. Hvad er risikoen ved at gå over en gade? Høj hvis det er mørkt og der er mange fulde bilister, lavere hvis der er fodgængerfelt og lyskurv og meget lille hvis der er en gangbro. 
Jeg tror du skal gøre det som du har det godt med. Hvis du tænker på smitte imedens du sutter så er det jo ikke nogen fornøjelse. 

Som andre skriver så er man generelt påpasselige med kondomer i danske klubber. I udlandet er det ikke nødvendigvis sådan. Nogen steder skal man selv medbringe kondomer eller købe dem på stedet. Som par/kvinde må man derfor holde øje med at kondomerne bliver brugt og ikke lige pludseligt ryget af ved et "uheld" under sex. 
Personligt har jeg været smittet en gang og jeg er ret sikker på at det var et BJ i dansk klub. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...