Heine 1644 Skrevet 7. April, 2014 Nogle gang tror man at kvinder er de mest hysteriske nærtagende proportionsfordrejede og fordrejende individer - hvis EGO'er kun vanskeligt kan overgåes.... Men så kan man altid læse med på EG - så bliver man SÅ taknemmelig for Hausfrauen og hendes kønsfæller Man nægter at tro (og det kan jo heller ikke bevises at være så) at der er voksne mennesker bag de avatars/nicks der optræder herinde- Du Godeste en flok tøsefornærmede hystader - det virker jo grangiveligt som om der intet filter er der skelner mellem "alter-egoet" og så den virkelige verden. Få dog et liv for pokker og en hobby der kan få alt det testoteron ud af kroppen Jeg har nu aldrig forstået at man kan blive så gasblå af raseri på vegen af ens virtuelle handle, og føle sig så krænket. Det er som om vi på nettet - via vores Nick's - bliver sådan lidt "den-vi-helst-vil-være" og derfor HELT vildt nærtagende og selvhøjtidelige... bare se nogle af navnene - ingen nævnt af hensyn til Longman - .... men måske er det i virkeligheden små tyndhårede gamle revisortyper ? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 7. April, 2014 Du har helt ret Heine. Igen et godt indlæg fra dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 7. April, 2014 Man nægter at tro (og det kan jo heller ikke bevises at være så) at der er voksne mennesker bag de avatars/nicks der optræder herinde- Du Godeste en flok tøsefornærmede hystader - det virker jo grangiveligt som om der intet filter er der skelner mellem "alter-egoet" og så den virkelige verden. Få dog et liv for pokker og en hobby der kan få alt det testoteron ud af kroppen Jeg har nu aldrig forstået at man kan blive så gasblå af raseri på vegen af ens virtuelle handle, og føle sig så krænket. Det er som om vi på nettet - via vores Nick's - bliver sådan lidt "den-vi-helst-vil-være" og derfor HELT vildt nærtagende og selvhøjtidelige... Heine, er ovenstående en generel observation, eller hentyder du til bestemte tråde på debatten? Og hvilke i givet fald? PS.: tror din iagttagelse o. "tyndhårede, gamle revisortyper" er meget godt ramt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 8. April, 2014 (edited) Heine, er ovenstående en generel observation, eller hentyder du til bestemte tråde på debatten? Og hvilke i givet fald? PS.: tror din iagttagelse o. "tyndhårede, gamle revisortyper" er meget godt ramt... Synes Heine skriver det på en ganske fin måde, han kaster en bold op i luften og så må folk føle sig truffet og forhåbentlig tænke lidt over den Gjorde selv samme tricks under ……. "nå den var slettet så må jeg tage den her" hvor jeg kastede en bold op i luften at det var lidt irriterende at se magnetmennesker fare på hinanden konstant. De får lidt advarsler og så er den galt med dem kort tid efter igen. Jeg satte med vilje ikke Nick`s på, da jeg var overbevist om folk godt kunne se det. Umiddelbart virkede det efter hensigten, folk moderede sig en periode derefter (og er langt fra faldet tilbage til, hvad vi har set) om det er mine ord (+andres) eller om det er tilfældigheder, skal jeg lade være usagt. Men fact er at de skingre typer ikke er så skingre længere Redigeret 8. April, 2014 af Liderligfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. April, 2014 Synes Heine skriver det på en ganske fin måde, han kaster en bold op i luften og så må folk føle sig truffet og forhåbentlig tænke lidt over den Gjorde selv samme tricks under ……. "nå den var slettet så må jeg tage den her" hvor jeg kastede en bold op i luften at det var lidt irriterende at se magnetmennesker fare på hinanden konstant. De får lidt advarsler og så er den galt med dem kort tid efter igen. Jeg satte med vilje ikke Nick`s på, da jeg var overbevist om folk godt kunne se det. Umiddelbart virkede det efter hensigten, folk moderede sig en periode derefter (og er langt fra faldet tilbage til, hvad vi har set) om det er mine ord (+andres) eller om det er tilfældigheder, skal jeg lade være usagt. Men fact er at de skingre typer ikke er så skingre længere .....og en del skingre typer har helt forladt EG Iøvrigt er det godt du ikke gjorde alvor af at forlade EG, som du anførte du ville. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Synes Heine skriver det på en ganske fin måde, han kaster en bold op i luften og så må folk føle sig truffet og forhåbentlig tænke lidt over den **snip** Men fact er at de skingre typer ikke er så skingre længere mon ikke det skyldes fraværet af 2 helt bestemte der har forladt/blevet smidt ud fra forummet.... siden da har der været lidt skærmydsler men i småtingsafdelingen.... alt i alt rigtig ok gode debatter men sobert indhold desuagtet at man virkelig må sige at meningerne er polariserede jeg synes det er sjældent at se 2 grupper der VIRKELIG ikke kan mødes på midten have så rimelige og saglige debatter som vi har set den sidste måned jeg synes det er super.... lærerigt og informativt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Jeg er ikke helt enig Jasmin. Tonen er nok blevet bedre, et par er forsvundet, og tonen er nok mindre skinger end tidligere hos flere, men vi ser stadig debatter hvor man går efter hinanden personligt på den nedladende måde fremfor at respektere hinandens synspunkter og fremfor at debattere på et civiliseret niveau. Debatterne herinde er gode, jeg er enig, men af og til kammer det lidt over. Derfor griber vi også stadig ind af og til. For nylig måtte vi også skille to andre kamphaner fra hinanden og bede dem om at stoppe deres personlige krige mod hinanden. Men ethvert fremskridt er jo positivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 8. April, 2014 .....og en del skingre typer har helt forladt EG Iøvrigt er det godt du ikke gjorde alvor af at forlade EG, som du anførte du ville. Tak for de venlige ord Århuselsker! jeg anførte ikke jeg ville forlade EG men at jeg ville tage en længere pause. Tog en pause på 16-17 dage,hvorefter jeg meldte mig på banen igen. Når man nu er vant til at komme her hver dag, er 16 dages fravær så ikke en længere pause? be om Ok må krybe til korset, i den periode var jeg herinde i ny og næ som skjult bruger……. Ja det er ligesom fredagsslikket, man skal ikke købe det allerede om torsdagen! og så bare lade det ligge, for så kommer man hurtig til……….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 8. April, 2014 mon ikke det skyldes fraværet af 2 helt bestemte der har forladt/blevet smidt ud fra forummet.... siden da har der været lidt skærmydsler men i småtingsafdelingen.... alt i alt rigtig ok gode debatter men sobert indhold desuagtet at man virkelig må sige at meningerne er polariserede jeg synes det er sjældent at se 2 grupper der VIRKELIG ikke kan mødes på midten have så rimelige og saglige debatter som vi har set den sidste måned jeg synes det er super.... lærerigt og informativt Du har helt ret i der var nogle brugere, hvis primære formål var at lave rav i den! Hvad jeg ved, er du ikke ukendt med forskellige debatforums. Og her er et ordsprog " en troll skal ties ihjel" og et andet "dont feed the troll" men det er da pisse svært i kampens hede altid at tænke klart Ja vi mænd kan jo altid undskylde os med, blodet er gået fra det store hoved til det lille. Altid et gangbart argument hvis man ikke lige har tænkt sig om Er da langt fra perfekt selv! Når de samme argumenter flyver over andedammen og det er fuldstændig meningsløst at fortsætte, står jeg alt for ofte stadig på toppen af bakken med fanen hejst og klar til kamp (som en anden klovn) og det er først når en elskværdig bruger lige skriver " kører vi ikke i ring nu" at jeg begynder at tænke nogenlunde klart. Til forskel fra Moderator giver jeg dig ret i…. tonen er blevet meget bedre!….. debatkulturen er blevet meget bedre! Vi skal ikke langt tid tilbage, for at en tråd som "hvordan får i råd til det" var blevet låst, da det var endt i meget ucharmerende mudderkast. Nuvel der er plads til forbedringer men af at være et forum med over 5000 brugere, så er det nu ganske acceptabelt i mine øjne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 8. April, 2014 Nu er jeg en af de skyldige tyndhårede revisortyper i den seneste strid. Moderator skrev: For nylig måtte vi også skille to andre kamphaner fra hinanden og bede dem om at stoppe deres personlige krige mod hinanden. Jeg har undskyldt min del overfor trådstarter. Det skal ikke ske oftere. Men kun indtil næste gang!!!!! (Uha!!??). Jeg synes godt man må opponere mod urimelige urimeligheder. Bortset fra det, så giver jeg 170,- kr. for at blive klippet korthåret hos minfrisør. Jeg er heller ikke revisor look a like, men har et hårdt fysisk arbejde. Så fik vi det på plads. Nu får jeg vist nok skældud for mit indlæg her i tråden, NB! Nåede lige at læste den i en anden tråd - der nu består af et UPS. Godt flyttet. Slut herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Hej Krølle Det var ikke dig jeg mente, jeg hentydede ikke til dig, det var BX og Starsson, de har i øvrigt diskuteret rigtig fint sammen siden så ros til dem for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 8. April, 2014 Moderator - live on Youtube 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Moderator - live on Youtube "> Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Moderator - live on Youtube '> Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 god værkstedshumor Rejse... jeg synes virkelig din humor er kanon!! Ser Moderator virkelig sådan ud? Jeg havde forestillet mig ham lidt anderledes :lol: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Live web sending fra chatten på Eroguide.dk http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/8571396.stm Se også den dramatiske kulmination, der fastholdtes på et stillbillede af avisens udsendte fotograf: Mind how you speak to the Speaker http://www.theguardian.com/commentisfree/2011/jan/22/speaker-john-bercow-commons Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 8. April, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg