Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg kommer til Kbh. torsdag vil jeg hører hvem i kan anbefale til en gang dansk og fransk til kr. 500,- - det er hvad der er afsat til fornøjelsen.

Det skal helst være en dansktalende, da mit engelsk er "elendigt".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Floppi skrev, for 11 minutter siden:

Da jeg kommer til Kbh. torsdag vil jeg hører hvem i kan anbefale til en gang dansk og fransk til kr. 500,- - det er hvad der er afsat til fornøjelsen.

Det bliver godt nok svært at finde en dansk pige i København som tilbyder det du nævner for så lidt penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Floppi skrev, for 15 minutter siden:

Tror du må tage en tur på Istedgade om aftenen, da der ikke er nogen danske gp der har noget til den pris. Men held og lykke 

Redigeret af hamderfrække

Del dette indlæg

Link til indlæg
Floppi skrev, for 21 minutter siden:

Det svarer lidt til at spørge om nogen kender et godt spisested med forret, hovedret og dessert til 20 kr. 

Men held og lykke med eftersøgningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Floppi skrev, for 4 timer siden:

Du kan finde søde danske Milffer som vil tilbyde dig en god omgang blow til den pris. Men ikke sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naeem Harami skrev, den 15.7.2025 at 18:49:

Du kan finde søde danske Milffer som vil tilbyde dig en god omgang blow til den pris. Men ikke sex. 

Hvilke danske milf’er kan findes til blow til 500? Det kunne jeg godt have intresse i, da jeg ofte finder de danske milfs dyrere end det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den der forsvandt skrev, for 2 timer siden:

Hvilke danske milf’er kan findes til blow til 500? Det kunne jeg godt have intresse i, da jeg ofte finder de danske milfs dyrere end det. 

Sender dig en privat besked med 2 forskellige danske milfer som tilbyder det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...