Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/422230

Kender i det med at vågne og tænke der skal ske noget specielt? 
denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid

mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid.  Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen.  For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid

hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Brian, dit mobil nr er offentligt tilgængelig i din signatur

Redigeret af bob8270

Del dette indlæg

Link til indlæg
bull1977 skrev, for 7 timer siden:

denne morgen så jeg til min overraskelse at khalesi var tilbage i Århus så skyndte mig at tage kontakt og fik aftalt en tid

mødte hende i en diskret lejlighed og hun var fantastisk smilende og skøn som altid.  Efter lidt snak af med tøjet og op på briksen.  For pokker hun kan bruge hendes hænder på trods af sin spinkle bygning. Og hendes bodyslide, Wow fantastisk som altid

hund har været savnet og virkelig et besøg værd, kan varmt anbefale inden hun smutter igen 

hund?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en fantastisk kvinde som virkelig giver sig hen og man får den bedste behandling og nærvær hos hende. Desværre er hun ikke i Bjerringbro mere - men ser frem til at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bull1977 skrev, den 15.7.2025 at 11:37:

Synes hun er overvurderet. Havde en virkelig træls oplevelse med hende sidst hun var i Aarhus. Ville til enhver tid vælge en, der er mere serviceminded end Khalesi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...