Hop til indhold
KBH-M

KBH: Søger varme, omsorg og BJ

Recommended Posts

Hey,

 

jeg er i et skrækkeligt humør i dag - småtrist og træt af verden ;-)

 

Så tænkte jeg, måske der findes en sød kvinde derude, der kunne tage sig lidt af mig, nusse lidt om mig, lade mig lege med hendes forhåbentlig kæmpebryster og så runde det hele af med et lækkert bj - kender I hende?

 

Nu er det ikke sådan, at jeg overvejer at springe ud fra en højbro eller tæske alle omkring mig - i dag er verden bare ikke et fedt sted og det må man jo gøre noget ved ........

 

Sååååå, kunne I ikke lige hjælpe mig med "hende" som kan få mig ud af loopet ;-)

 

 

mvh

 

M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan er der sikkert mange mænd der på et eller andet tidspunkt har haft det :wink: Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at den perfekte kombination ville være en lækker kvindelig psykolog der lige afslutter samtalen/sessionen med en happy end...  :D :D :D

 

Nå, mht. til din efterlysning, så kunne det være godt hvis du kunne oplyse, om kvinden skal være en bestemt alder, størrelse (udover store bryster), vægt osv. Og selvfølgelig om det skal være en der også er "let" at snakke med/snakker meget?

 

 

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan har vi nok alle i perioder, mit er bare lidt mere udbredt for tiden desværre :-(

 

Mht yderligere kriterier, så er alderen ikke specielt vigtig, heller ikke højde og drøjde, gerne kæmpestore brystvorter (også) og hun må da gerne tale lidt, men ikke for meget, da tricket egentlig handler om, at få mig ned i "dybet", hvor jeg ikke tænker for bare men bare er og på dét tidspunkt får et BJ ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...