the-guy1 5 Skrevet mandag klokken 12:13 Hej Gutter Jeg lagde i dag vejen forbi Cara for en 30 minutters session. Cara er en lille gemt perle i Aalborg, og hendes smil alene kan lyse et helt rum op. Hun er en ung og utrolig smuk thailandsk kvinde, som uden tvivl er blandt top 3 af dem jeg har mødt. Hendes krop er fantastisk velplejet – ja, brysterne har fået lidt hjælp, men det ændrer ikke på helhedsindtrykket. Hun er virkelig lækker fra top til tå. Jeg kunne hurtigt genkende hende fra tidligere, da hun opererede under navnet Nimo i Aarhus – og det var netop de velkendte billeder, der fik mig til at booke en tid igen. Og ligesom første gang var det en fuldtræffer. Stedet ligger meget centralt i Aalborg i en massageklinik. Der er god parkeringsplads overfor vejen. Dog skal det nævnes, at det er på en ret trafikeret vej, så det kan føles lidt akavet at stå og vente udenfor – når døren er lukket og folk går forbi hele tiden. Jeg vil ikke gå i detaljer omkring selve akten, men jeg kan sige, at oplevelsen var både intim og professionel – og klart noget, jeg gerne gentager. Pigen: 10/10 Stedet: 6/10 Sex: 9/10 https://annoncelight.dk/showad/401138 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 219 Skrevet mandag klokken 22:18 the-guy1 skrev, for 10 timer siden: Hej Gutter Jeg lagde i dag vejen forbi Cara for en 30 minutters session. Cara er en lille gemt perle i Aalborg, og hendes smil alene kan lyse et helt rum op. Hun er en ung og utrolig smuk thailandsk kvinde, som uden tvivl er blandt top 3 af dem jeg har mødt. Hendes krop er fantastisk velplejet – ja, brysterne har fået lidt hjælp, men det ændrer ikke på helhedsindtrykket. Hun er virkelig lækker fra top til tå. Jeg kunne hurtigt genkende hende fra tidligere, da hun opererede under navnet Nimo i Aarhus – og det var netop de velkendte billeder, der fik mig til at booke en tid igen. Og ligesom første gang var det en fuldtræffer. Stedet ligger meget centralt i Aalborg i en massageklinik. Der er god parkeringsplads overfor vejen. Dog skal det nævnes, at det er på en ret trafikeret vej, så det kan føles lidt akavet at stå og vente udenfor – når døren er lukket og folk går forbi hele tiden. Jeg vil ikke gå i detaljer omkring selve akten, men jeg kan sige, at oplevelsen var både intim og professionel – og klart noget, jeg gerne gentager. Pigen: 10/10 Stedet: 6/10 Sex: 9/10 https://annoncelight.dk/showad/401138 Jeg mangler bare lidt info og får det ikke når jeg skriver. hvor høj er hun? glat eller behåret? vi snakker nær “busstationen” ik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg