hamder-anders 104 Skrevet søndag klokken 20:23 Jeg har set mig lidt varm på Millie hos eventyrpigerne og har egentlig besluttet at jeg vil besøge hende - men jeg har nogle praktiske spørgsmål omkring huset da jeg kun har besøgt Pussy Galores på Lyngbyvej de seneste år og kun er bekendt med deres “standard” Er der ligeså pænt hos eventyrpigerne? Jer der har besøgt stedet, har i en fornemmelse af at det er velbesøgt og nogenlunde høj standard? Eller er det et sted hvor pigerne ikke gider tage bad fordi der alligevel ikke kommer kunder (ja undskyld min fordom fordi det er langt ude på landet ) Er der gode parkeringsmuligheder (diskret) væk fra vejen? Erfaringer med Millie er også meget velkomne. Tak på forhånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrNormal 359 Skrevet søndag klokken 20:30 Jeg har ikke besøgt Eventyrpigerne, så den del kan jeg ikke hjælpe med. Millie har også vagter hos Seductiongirls under navnet Emilie Eternity, hvis nu du ikke har lyst til at tage langt ud på landet Og jeg har besøgt hende flere gange og har været meget tilfreds hver gang. Hun har været engageret i sexen, sød, snakkende og megafræk, så god fornøjelse hvor end du besøger hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 339 Skrevet søndag klokken 20:32 Da jeg kom på stedet var det velbesøgt, folk var søde og rare og pigernes standard høj, men selve huset kunne godt trænge til en kærlig hånd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1390 Skrevet søndag klokken 20:43 EP er ikke helt så pænt, som PG, men det er ok. Huset kunne godt trænge til en kærlig hånd, men "forretningen" oplever jeg har samme høje standard som hos PG og SG. Badet er småt, men funktionelt og pigerne dufter som de skal. Stedet er udmærket besøgt. Man kan parkere ved huset bag nogle træer, så det er fint diskret. Det ligger ud til en stor trafiikeret vej, men der er stort set ingen fodgængere og cyklister. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 104 Skrevet søndag klokken 20:43 MrNormal skrev, for 9 minutter siden: Millie har også vagter hos Seductiongirls under navnet Emilie Eternity, hvis nu du ikke har lyst til at tage langt ud på landet Tak for tippet W.C. Fields skrev, for 10 minutter siden: Da jeg kom på stedet var det velbesøgt, folk var søde og rare og pigernes standard høj, men selve huset kunne godt trænge til en kærlig hånd. Det kan Pussy vel i princippet også. Det er bare mit faste lysthus så derfor ignorerer jeg det lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1390 Skrevet søndag klokken 20:54 hamder-anders skrev, for 4 minutter siden: Tak for tippet Det kan Pussy vel i princippet også. Det er bare mit faste lysthus så derfor ignorerer jeg det lidt PG ser ikke så pænt ud udefra, men værelser og bad oplever jeg som rigtig fine. Hos EP er der håndværksmæssige ting der ikke er 100% på plads på værelserne, men faciliteterne til leg er fine og rene. F.eks. er døren til det ene værelse umulig at lukke uden at bruge krogen. Det gør det lidt bøvlet når pigen er ude med pengene, hvis man allerede har smidt tøjet, men hvis man som jeg hverken er genert eller sart, så er det bare en del af husets stemning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 339 Skrevet søndag klokken 21:17 Mht. det diskrete, så ligger huset bag en stor hæk, og jeg er aldrig stødt på fodgængere så langt ude ad landevejen mod Sorø. Bilerne suser bare forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg