Hop til indhold
Dillermand Junior

Sensuel Sommer massage af Ammarose Anna. 

Recommended Posts

Sensuel Sommer massage af Ammarose Anna. 

Har sommerferie lige for tiden og min fødselsdag undervejs i ferien og har derfor brugt ferien på frække oplevelser, selvforkælelse og sjove oplevelser heriblandt en to timers aftale med Josefine Sunshine som er anmeldt her 
Sommer Sex og Sunshine og et Gang Bang event i Ballerup som jeg ikke har anmeldt. Efter de to oplevelser havde jeg lyst til at fejre fødselsdag og ferie med en lidt anden form for oplevelse så derfor kontaktede jeg Ammarose Anna / @cowgirl.90 for at høre om hun kunne finde tid til en aftale mens hun var i København samme uge som jeg havde min ferie og det lykkedes at få mig klemt ind i hendes kalender. 

Jeg har i et stykke tid været nysgerrig på blandt andet Episkmassages koncept og så på Ammarose Annas Erotiske oliemassage med body to body. 
Og med de to tidligere intense sex aftaler jeg allerede havde haft i ferien aftalte jeg med Anna en halv times erotisk massage uden sex eller afslutning af nogen art hverken blow eller handjob, da jeg allerede havde fået flere udløsninger til et andet event og fordi det var min fødselsdag var Anna flink og imødekommende omkring det ønske selv om det normalt ikke er en del af hendes menu eller noget hun tilbyder. ^_^

Anna har jeg mødt tidligere til sociale events i Sexy Event Club og fredagsbars regi i København og det var her jeg mødte hende første gang og min nysgerrighed blev vakt.

Hvis man aldrig har mødt Anna så er hun en smuk kvinde, med langt lyst hår, funklende og meget varme øjne, et imødekommende smil og den dejligste legende og boblende glade personlighed og væsen. :x

Jeg ankom til stedet som er et rent, stilfuldt sted med flot stort badeværelse og en stor flot designer seng men stadig meget diskret at ankomme til. 

Anna startede med at sende mig ud under bruseren og bad mig om at vaske mig grundigt inden massagens start, så det gjorde jeg og da jeg kom ud derfra blev jeg placeret liggende på maven først og hovede og arme og ben blev placeret som hun ønskede det så hun kunne udføre massagen.

Hun var nøgen men var iført et transparent hvidt silke klæde rundt om kroppen mens hun gav mig massagen. 

Kort efter at Anna er startet på massagen kan jeg mærke at det her var lige præcis den form for selvforkælelse og afslappende massage og behandling som jeg havde håbet på, jeg bliver lynhurtigt helt salig, fuldkommen afslappet og kommer virkelig ned i min egen krop og begynder at trække vejret langsomt og meget dybt mens jeg bare giver mig hen til Annas kyndige hænder og fingres massage af min krop.

Anna bruger dog ikke kun sine hænder og fingre men også underarmene, lårene, på et tidspunkt er hele hendes krop op og glide sensuelt og forførende rundt på bagsiden af min krop, ja selv det hvide silke klæde bruges på et tidspunkt til at glide sensuelt over min krop. 

På et tidspunkt kan jeg mærke at hun bevæger sig ned lidt mere end tidligere ned i den ene ende af sengen og så beder hun mig om at vende mig rundt, jeg vender mig rundt og ser nu Anna sidde på knæ på gulvet i fodenden af sengen mens hun kigger både genert og forførende på mig som en Japansk Geisha eller en Egyptisk faraos tjenestepige der er klar til at betjene en og adlyde alle ens ønsker det fik forventningerne i vejret og var en utrolig fræk detalje. 

Derefter kravlede hun igen op på sengen til mig og så gik hun igang med at massere min overkrop  og også her var hun lige oppe med hele overkroppen og blidt glide op på min overkrop og også hele min overkrop undtagen skridtet blev grundigt masseret da det var ren massage uden sex eller anden form for afslutning jeg havde aftalt, dog cirklede fingre og hænder flere gange pirrende og forførrende tæt på min pik der da også kom lidt mere liv i undervejs men fokusset var på massagen. 

Alligevel sluttede hun af med at lade sine hænder komme tættere og tættere på min pik inden hun til sidst kort lod fingrene hurtigt få kontakt med og glide over pikken mens hun legende, forførerrisk og lidt drillende siger “Og her ville anden del og sexen så starte normalt” og så gav hun slip igen og efterlod mig med tankerne om hvad jeg gik glip af ved ikke at vælge hendes normale menu med sex eller anden afslutning. :oops: :x

Da massagen slutter lå vi et stykke tid efter halvnøgne tæt sammenslynget med kun noget silkeklæde og et håndklæde imellem os og nussede hinanden blidt imens vi snakkede lidt sammen hvorefter jeg igen tog et bad for at vaske olien af kroppen inden jeg sagde farvel og tog videre. 

Små subtile berøringer og pirringer undervejs og hendes måde at bruge sin krop imod min samt hendes kvindelige charmerende flirtende øjenkontakt og frække smil gav mig et indtryk af hvordan hun ved valg af massage og sex forstår at pirre og skubbe ens lyst yderligere uden problemer og hvordan hvis hun hvis hun vil kan spille en mands krop som et instrument til hendes sensuelle symfoni når sit crescendo. 

Ammarose Annas Anoncelight:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...