Hop til indhold
Walrand

32 årig milf Kolding

Recommended Posts

Victoria ser virkelig skøn ud på billederne, og jeg venter svar om en aftale med Victoria :-)

Hendes pris med 1 time for kroner 1.000,- med mulighed, for at komme 3 gange wauw....  

Selv med følgende ekstra services, virker det til at være en wauw pris....
-analsex, bad sammen og kom i Victorias mund alt sammen til kroner 1.800,- for 1 times sexoplevelse.... wauw

Jeg fandt disse informationer om Victoria

https://www.eroguide.dk/forum/topic/129025-aarhus-varm-russisk-blonde/?tab=comments#comment-1212594

Redigeret af Kakam1980
manglede link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det, kan ikke rigtige gennemskue om det er hende på billederne ud fra det du fandt.

Lyder til der er lidt delte meninger, om service niveau osv.

Gider du give en tilbagemelding hvis din aftale går igennem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende og det rangerer nok som det dårligste besøg i den tid jeg har besøgt GP'er !

Jeg er ret sikker på at det er samme pige som på billederne, men det er bestemt nogle år siden og helt sikkert en del kilo siden. Det kunne såmænd være okay så tog 30 minutter og betalte ekstra for kys.

Hun smed tøjet og så var det lige på og hårdt med ryk i pjoverten så den kunne blive stiv. Jeg forsøgte at kysse/kramme hendes store bryster, men det var hun ikke vild med så gjorde hele tiden noget for at undgå det. Ville også gerne slikke hendes fisse, men det var slet ikke muligt fordi hun så flyttede sig eller på anden vis forhindrede det. Kys var i bedste fald tantekys og i meget små mængder. Sex gik kun på at blive færdig så hun kunne komme videre.

Chance for gentagelse lig NUL! Jeg beklager de stærke ord fordi jeg ved hun prøver at tjene til dagen og vejen, men hun skulle nok lige læse kapitlet om kundepleje en gang til!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...