Hop til indhold
Kim 0240

Tur til Thailand

Recommended Posts

Hej overvejer at tage på ferie i Thailand og vil derfor gerne have lidt info: hvad plejer i at betale for en pige og aftaler man med hende hvad man må og ikke må, tænker anal og throatfucking ?

Tænker anal med kondom men throatfucking uden og udløsning nede i pigens hals og tænker piger under 30

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg

På thaifriendly kan du aftale ret specifikt med pigerne inden. Og bedst at afstemme særligt throatfucking og anal.

Er det Bangkok eller pattaya du tænker? På soi 6 pattaya kan du også lige sidde og flirte snakke med dem og mærke hvad de er til. 

Generelt er det bedst bare direkte at spørge dem hvad man må udover de klassiske ting. 

Priser varierer helt vildt efter pigens udseende, humør og hvor du er. Alt mellem 1500 baht og 5000 baht for st. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 1 time siden:

Hej overvejer at tage på ferie i Thailand og vil derfor gerne have lidt info: hvad plejer i at betale for en pige og aftaler man med hende hvad man må og ikke må, tænker anal og throatfucking ?

Tænker anal med kondom men throatfucking uden og udløsning nede i pigens hals og tænker piger under 30

Kim

I alle de mange år jeg har rejst til Thailand, har jeg endnu ikke mødt en pige, der bryder sig om sæd i munden. Så det med at afslutte i hendes hals kan du godt skyde en hvid pind efter.

Priser er fra 1000 baht til 8-10.000 baht alt efter, hvor du finder din pige, og hvor længe du vil være sammen med hende og hvor god du er til at prutte om prisen, og hvordan du behandler hende (altså din egen charme og udseende). Hvad du ønsker, snakker du selv med pigen om, når du finder hende og har købt hende en eller flere ladydrinks.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har haft en del tråde omkring priser men kort fortalt:

Tager du en pige der arbejder i en bar eller gogo så betaler du en barfine til stedet for at frigive hende tidligere end hendes arbejdsdag normalt slutter.

Det kan være alt fra 400 baht og op til 3.500 baht (dyreste jeg har hørt om for Longtime på en party aften eller weekends aften.)

Freelancer i klub eller app betaler du ikke barfine for.

Prisen til pigen er med de ønsker du har samt aldersgruppen nok 1.500 baht og som nævnt op til 10.000 baht.

At finde en pige der er vild med eller vil acceptere deep throat med CIM/hals den er nok væsentlig sværere. CIM ja det er muligt men det er deep throat du nok vil opleve bliver svært eller også så har hun ikke forstået og kan/vil ikke alligevel.

Men bare giv det et skud og anbefaling til TF er skriv kort: I am in "by navn" now. Want ST pay 1.500 baht.

Når hun svare ja og med sit Line eller Whatsapp nummer så tilføj hende og aftal anal og CIM og hør om hun kan deep throat.

I en bar hyg dig med pigen, men spørg tideligt: You go with customer? Eller You barfine?

Fordi i dag er der desværre piger der ikke går med fyre de er kun "drink queens" dem skal du fjerne asap. (Jeg spørger normalt inden jeg køber drink nummer 2 og nogle gange kan jeg finde på at spørge inden jeg overhovedet køber en drink)

Når I så hygger jer og I har fundet noget kemi så kan du diskret spørge til det du vil eller skrive det ind i din tlf og vise hende.

Pigerne ønsker ikke at deres "søstre" hører de ting du gerne vil normalt. De er nemlig "shy"

Bedste steder at tage hen er Pattaya, Bangkok og Phuket for det du gerne vil og min anbefaling er prioriteret.

HUSK Phuket er RØV DYRT med alt nærmest dyrere end DK på mange områder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
newbee skrev, for 7 timer siden:

Vi har haft en del tråde omkring priser men kort fortalt:

Tager du en pige der arbejder i en bar eller gogo så betaler du en barfine til stedet for at frigive hende tidligere end hendes arbejdsdag normalt slutter.

Det kan være alt fra 400 baht og op til 3.500 baht (dyreste jeg har hørt om for Longtime på en party aften eller weekends aften.)

Freelancer i klub eller app betaler du ikke barfine for.

Prisen til pigen er med de ønsker du har samt aldersgruppen nok 1.500 baht og som nævnt op til 10.000 baht.

At finde en pige der er vild med eller vil acceptere deep throat med CIM/hals den er nok væsentlig sværere. CIM ja det er muligt men det er deep throat du nok vil opleve bliver svært eller også så har hun ikke forstået og kan/vil ikke alligevel.

Men bare giv det et skud og anbefaling til TF er skriv kort: I am in "by navn" now. Want ST pay 1.500 baht.

Når hun svare ja og med sit Line eller Whatsapp nummer så tilføj hende og aftal anal og CIM og hør om hun kan deep throat.

I en bar hyg dig med pigen, men spørg tideligt: You go with customer? Eller You barfine?

Fordi i dag er der desværre piger der ikke går med fyre de er kun "drink queens" dem skal du fjerne asap. (Jeg spørger normalt inden jeg køber drink nummer 2 og nogle gange kan jeg finde på at spørge inden jeg overhovedet køber en drink)

Når I så hygger jer og I har fundet noget kemi så kan du diskret spørge til det du vil eller skrive det ind i din tlf og vise hende.

Pigerne ønsker ikke at deres "søstre" hører de ting du gerne vil normalt. De er nemlig "shy"

Bedste steder at tage hen er Pattaya, Bangkok og Phuket for det du gerne vil og min anbefaling er prioriteret.

HUSK Phuket er RØV DYRT med alt nærmest dyrere end DK på mange områder.

Takker for det uddybende svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...