Refresh 1389 Skrevet søndag klokken 08:53 Diskussionen om de slørede billeder, satte gang i hukommelsen Da jeg startede med at købe sex for 7-8 år siden, så blev jeg altid tiltrukket af de annoncer, hvor billederne ikke var specielt gode. Gerne nogle selfies i et spejl el.lign. i stedet for de flotte professionelle. Min tanke var at her bliver der da i hvert fald ikke pyntet på noget... Til gengæld gik jeg højere op i profil teksterne, hvilket desværre er gået lidt over efter jeg erfarede at det ofte ikke er pigen selv der skriver dem... De fleste piger på klinik bruger professionelle billeder i dag, så strategien virker ikke rigtig mere, da jeg mest er til danske kvinder og har bedst erfaring med klinikkerne. En af de første gange jeg brugte den strategi, ledte det mig i armene på en vidunderlig kvinde, som jeg oplevede mit livs bedste sex med. Jeg har ikke set hende i over 2 år nu, men jeg savner hende hver eneste dag Er der andre der har det som jeg? Dels med strategien omkring billederne, men også om i har mødt kvinder der satte permanente aftryk i jer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 121 Skrevet søndag klokken 09:09 Er nødt til lige at spørge, hvem den vidunderlige kvinde er/var. Måske hu stadig findes. Undskyld hvis det er afsporing - absolut ikke ment sådan.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet søndag klokken 09:26 (edited) For mig er både billeder og profiltekster væsentlige. Billeder skal være af en rimelig kvalitet og være smagfulde - ikke vulgært eksplicitte. Men de kan også være for "pæne" - alt for glatte og livløse, hvad enten det er for at skjule rynker og deller, eller måske afslørende tatoveringer. Det vigtigste for både billeder og tekster er, at jeg føler, at jeg får et ærligt og godt indtryk af pigen, og at ikke mindst profilteksten virker personlig og autentisk. Refresh skrev, for 33 minutter siden: da jeg mest er til danske kvinder og har bedst erfaring med klinikkerne Også mig - og jeg må sige, at jeg synes, klinikkerne er slemme til at bruge en bestemt type "kunstige" glatte billeder, og så er mange af deres profiltekster latterligt dårlige med de samme fraser om naboens datter og den slags, og bliver aldrig opdateret. Det kan de gøre meget bedre! Redigeret søndag klokken 09:27 af køb dansk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 505 Skrevet søndag klokken 10:00 Jeg bruger en strategi som minder om din og synes jeg har haft stor succes med den. Når jeg skal finde en pige at besøge går jeg op i både profiltekst og billeder. Teksten skal gerne være troværdig og ikke se ud som om den har været igennem en autotranslate proces eller er copy/pasted fra en anden annonce. Vedr. billeder går jeg ligesom dig ofte efter nogen der ikke ser alt for professionelle ud. Det optimale er en selfie i et badeværelsesspejl eller et andet sted hvor man kan vurdere hvorvidt omgivelserne ligner danske forhold. Jeg har ikke noget imod professionelle billeder som supplement, men hvis det er det eneste der er, så er jeg skeptisk overfor annoncen. Man skal på billederne gerne kunne danne sig et overblik over kropstypen på pigen, så nøgenbilleder eller lingerie er at foretrække. Jeg har intet imod at ansigt ikke vises eller at tatoveringer eller andre kendetegn er redigeret - diskretion en æressag. Profiler hvor samtlige billeder er i dårlig kvalitet eller i lav opløsning går jeg som regel udenom. Profiler uden fotos er no-go for mig medmindre jeg finder troværdige anmeldelser/anbefalinger herinde først. Jeg ville være meget mere tilbøjelig til at stole på professionelle og eventuelt redigerede billeder hvis de var på en kliniks hjemmeside, men herovre i det mørke Jylland er der jo meget begrænset hvad der er af den slags. Strategien har som sagt virket godt for mig. Jeg har lige nu 2 vidunderlige favorit-GP'er og 3 på et niveau tæt ved, som jeg skifter mellem at komme hos. Jeg besøger næsten kun nye piger, når en af de 5 ikke er indenfor rimelig køreafstand. Det er ret luksus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1389 Skrevet søndag klokken 12:18 PeterG skrev, for 3 timer siden: Er nødt til lige at spørge, hvem den vidunderlige kvinde er/var. Måske hu stadig findes. Undskyld hvis det er afsporing - absolut ikke ment sådan.. Hun findes skam... Men det vil være for personligt for mig at afsløre hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1389 Skrevet søndag klokken 12:22 køb dansk skrev, for 2 timer siden: og så er mange af deres profiltekster latterligt dårlige med de samme fraser om naboens datter og den slags, og bliver aldrig opdateret. Det kan de gøre meget bedre! Jeg skrev en tekst til en af mine faste, fordi hun bare havde fået kopieret en andens profil. Jeg må indrømme at det var sværere end jeg havde regnet med at skrive noget godt, som ikke var fyldt med floskler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1389 Skrevet søndag klokken 12:27 Bigstok skrev, for 2 timer siden: Strategien har som sagt virket godt for mig. Jeg har lige nu 2 vidunderlige favorit-GP'er og 3 på et niveau tæt ved, som jeg skifter mellem at komme hos. Jeg besøger næsten kun nye piger, når en af de 5 ikke er indenfor rimelig køreafstand. Det er ret luksus Lyder præcis som mig. Tre faste "once in a lifetime" kvinder og 2-3 stykker på en niveau lige under. Og så er jeg gift med min soulmate, som jeg deler al magien med Lorteliv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1389 Skrevet søndag klokken 12:33 Bigstok skrev, for 2 timer siden: Profiler uden fotos er no-go for mig medmindre jeg finder troværdige anmeldelser/anbefalinger herinde først. Irriterende nok, så har anmeldelser og chat på EG indtil nu været lidt af en blindgyde for mig. Har besøgt tre kvinder, som andre har rost til skyerne herinde og det har været alt andet end mindeværdige møder... Når jeg bare vælger "en tilfældig" for at prøve noget nyt er der virkelig langt imellem at jeg går skuffet derfra. Kemi er bare super vigtigt. Jeg bliver virkelig glad når jeg læser om andres magiske møder med disse kvinder, fordi jeg kan genkende det fra de magiske møder jeg har haft med andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 505 Skrevet søndag klokken 12:48 Refresh skrev, for 7 minutter siden: Irriterende nok, så har anmeldelser og chat på EG indtil nu været lidt af en blindgyde for mig. Har besøgt tre kvinder, som andre har rost til skyerne herinde og det har været alt andet end mindeværdige møder... Når jeg bare vælger "en tilfældig" for at prøve noget nyt er der virkelig langt imellem at jeg går skuffet derfra. Kemi er bare super vigtigt. Jeg bliver virkelig glad når jeg læser om andres magiske møder med disse kvinder, fordi jeg kan genkende det fra de magiske møder jeg har haft med andre. Meget enig. Kemien er også en stor del af kvaliteten af oplevelsen for mig. Derfor bruger jeg nu til dags mest anmeldelserne til at afklare om en ny annonce er ægte eller ej, når jeg ser en med manglende eller tvivlsomme billeder. Dernæst besøge pigen med et åbent sind og ikke lade mig farve alt for meget af andres oplevelser. Jeg har også prøvet det samme af flere omgange, hvor besøg hos anmelderroste piger har været en middelmådig oplevelse. En ting er kemien, men en anden ting der kan spille ind er at forventningerne kan have været skruet for højt op, når man nu har læst så meget godt. Andre gange har der været jackpot. I de tilfælde kan man jo så overveje om det vitterligt er "kemi" eller om pigen simpelthen er så god til sit arbejde at 9/10 besøgende går småforelskede fra mødet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4921 Skrevet mandag klokken 05:07 Refresh skrev, for 20 timer siden: Til gengæld gik jeg højere op i profil teksterne, hvilket desværre er gået lidt over efter jeg erfarede at det ofte ikke er pigen selv der skriver dem... Apropos dette… Refresh skrev, for 16 timer siden: Jeg skrev en tekst til en af mine faste, fordi hun bare havde fået kopieret en andens profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1389 Skrevet mandag klokken 23:06 Den_glade_amatør skrev, for 17 timer siden: Apropos dette… Jo, jo... Men så var den i det mindste skrevet af en der havde et grundigt førstehåndsindtryk af hendes kundskaber Vildt nok, så var det den anden kvinde jeg oplevede virkelig god kemi med, hvor en driftig webmaster havde kopieret teksten fra den første jeg følte mig magisk sammen med Det var fuldstændig surrealistisk at han/hun lige valgte den annonce ud af hundredevis af andre og de var ikke engang på samme klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3283 Skrevet for 22 timer siden Jeg bliver også mest draget af de billeder der ikke er fuld professionelle og alt for redigerede. Jeg lægger stadig vægt på annonce teksten også og det er rigtigt at på klinikkerne der er teksterne ret ensformige og fantasiløse men en håndfuld af de piger jeg har besøgt på klinikker har jo heldigvis ofte også en annonce på feks. Annoncelight ved siden af og teksten i dem der er mere personlighed og detaljer. Refresh skrev, den 13.7.2025 at 10:53: men også om i har mødt kvinder der satte permanente aftryk i jer? Jep det er helt bestemt sket her og der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1289 Skrevet for 16 timer siden (edited) Jeg sætter pris på billeder i hel figur. Når der er meget beskårne billeder af korpsdele - bryster, numse, ben, tænker jeg at det måske skyldes er det er svært at tage et billede i fuld figur, der vider en samlet set smuk og sexet kvinde. Redigeret for 16 timer siden af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg