Hop til indhold
CPB

Megan Trans

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/396799

Har lige besøgt denne skønhed, og hun fortjener i den grad en anmeldelse, det er min første anmeldelse, plejer kun at læse andres inden jeg besøger, men kunne ikke finde noget på Megan, før jeg opdagende at hun er anmeldt før, under et andet id.

Jeg bestilte 45 min for 1400kr

Det hele starter med at hun beder min sætte min på sengen, og hun sætter sig over mine ben, så jeg kan slikke hendes bryster, og med det samme kan jeg mærke at hendes pik også begynder at røre på sig, siger hun massage, ja lad os da prøve det, og se om det er lige så ringe som alle andre, og det starter selvfølgelig som altid med at olieflasken nærmest bliver tømt udover ryggen på mig, og hun laver noget ubestemmeligt med hænderne, men kort efter fandt hun nok ud af at det duede ikke, så kun kaster sig op på ryggen af min, og gnider pikken op mellem mine balder og ind mellem mine ben, og kører brysterne op og ned af ryggen på mig, mens hun også slikker mig i øret, det var sgu frækt, da hun beder mig vende mig om ligger hun sig over mig, og vi begynder at snave, og hun er bare vild, jeg har aldrig snavet så meget med en glædespige før, samtidigt med at hendes pik gnider mod min, og vi er begge totalt stive, hun ligger sig ved siden af mig og vi spiller den af på hindenden og skifter lidt mellem blowjob og 69, jeg ender med at sætte mig på hendes pik, og spille den af, til jeg kommer ud over hendes bryster, og hun sutter lige pikken ren bagefter, jeg kravler af, og sutter lige hende det sidste til hun kommer i munden på mig, og så tog vi lige en snaver mere. og vi vare begge helt færdige, der gik ikke helt 45 min, men jeg var færdig, et farvel kys og så ud af døren, hun har sidste dag på Vester Feldborgvej i morgen, men hvis hun kommer tilbage, så gør jeg helt klar også..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det. Hvordan vil du beskrive hende mht til feminin, var hun glat og gjort noget ud af sig selv?

sutter hun uden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Topt skrev, for 1 time siden:

Tak for det. Hvordan vil du beskrive hende mht til feminin, var hun glat og gjort noget ud af sig selv?

sutter hun uden?

hun var fint feminin, jeg tror ikke jeg ville have gættet på at der var udstyr for neden hvis jeg havde mødt hende på gaden, og hun var helt glat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...