Biolet 52 Skrevet 12. Juli Hej gutter. Skal til Nørresundby i næste uge er der et godt sted hvor der er mulighed for god sex. har kikket på hende her er hun ok https://annoncelight.dk/showad/317723 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julemand79 25 Skrevet 12. Juli Jeg vil anbefale dette sted her Tong Thai Massage. Nørresundby 2 Massører Åben kl.09.30-20.00 - Annoncelight Sidst at jeg var på besøg der var der ingen problemer med fuld services. og der er parkering tæt på samt diskret udgang . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikdkfun 3 Skrevet 2. August #Julemand79 Var det Emmy der tilbød fuld pakke eller hendes assistent ? Kan evt skrive pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskjyde 2 Skrevet 4. August henrikdkfun skrev, den 2.8.2025 at 20:57: #Julemand79 Var det Emmy der tilbød fuld pakke eller hendes assistent ? Kan evt skrive pm Og hvem er hendes assistent? En gang jeg var dernede fortalte Emmy det var hendes datter og hun tilbød KUN massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikdkfun 3 Skrevet 4. August Før havde hun sin datter men så vidt jeg ved er hun stoppet og det er en anden kvinde der arbejder sammen med Emmy. Emmy tilbyder så vidt jeg ved ikke fuld pakke , så vil høre om det var assistenten ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskjyde 2 Skrevet i går klokken 16:36 Er der nogen der har fundet ud af hvem "assistenten"/massør nr 2 er? Jeg fik bare et svar ala hun er dygtig, da jeg spurgte hvem hun var og hvilke services hun tilbød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 12 Skrevet i går klokken 20:04 (edited) Jeg havde læst gode anmeldelser om Tong og bestilt tid til 60 min massage + hj - pigen var ikke hende i billederne sød nok men cirka dobbelt så stor. Det var ikke en god oplevelse. Både massagen og hj var under middel. tænker der er flere bedre muligheder i Nørresundby Redigeret i går klokken 20:05 af Happyhour Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikdkfun 3 Skrevet for 8 timer siden (edited) Hende du mødte var assistenten som er en lidt kraftigere kvinde. Jeg har ikke selv prøvet hendes massage endnu. Selve ejeren giver god massage og hj. Redigeret for 8 timer siden af henrikdkfun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg