The Confirmer 53 Skrevet lørdag klokken 09:35 Nataly! Jeg tror, at der er rigtig mange af os, som savner Barbara Smile hyppige besøg i DK....men hvis du godt kan lide, Barbaras stramme fitness krop, og stadig med en feminin touch, så kan jeg anbefale, Nataly. Første gang jeg mødte hende (under navnet, Melissa), var hun helt ny i branchen, så der virkede hun lidt nervøs og usikker på sig selv, men anden gang...wow! Det er klart blevet bedre. Personlighedsmæssigt, der kan hun ikke sammenlignes med, Barbara, men kropsmæssigt.. oh yes! Hun er sød, lille, lækker og stram. Vi startede med lidt berøring og kys fra begge parters side, hvor vi efterfølgende gik hen til en 69 - og sikke et syn og fantastisk smag! Alt info passer umiddelbart omkring hende. Jeg vil sige, hun er endnu pænere irl. Der findes forskellige typer af kvinder - hun er typen (efter min mening, for best value for money), man skal være blid i mod. Hun er ikke til hårdt sex, men mere til gf-sex. Med hendes vanvittig krop, så skal hun nydes og skal gå på opdagelse på. - Dejligt at høre hendes små klynkene lyde, når man slikker hendes yderst flotte lyserøde “blomst” godt og grundigt, og kan mærke, hvordan korthuset stille begynder at ryste, men stopper i tide, så jeg netop undgår at korthuset vælter, hvor jeg efterfølgende trænger stille, men dybt op i hende (med kondom)....wow... No words! En lille info: Det handler oftes om kemi - du skal nok ikke forvente den helt store gfe-oplevelse første gang du møder hende, men det bliver klart bedre efter flere besøg. Alt i alt, et super fint besøg, med forskellige stillinger, kys og afslutning på kroppen. Hint: Hun plejer kun at være i landet i korte perioder. https://nympho.dk/n8962/3020/hey-guys-i-m-here-again-but-only-for-few-days#profile-services - The Confirmer 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 314 Skrevet lørdag klokken 09:41 Din beskrivelse minder meget om mit første besøg hos hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg