Karsteng 565 Skrevet 12. Juli Drenge, Er der nogen af her der har oppdatert information on FKK / Sauna-clubs i området Dusseldorf/ Køln? Jeg har forsøgt Oceans og Magnum og Acapulco i Düsseldorf-området, men vil meget gerne udvide min horizont.... Har set at FKK Club Mondial får blandede reviews.. men? De er 2-5 år gamle. Andet at skrive hjem om? K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 487 Skrevet 13. Juli Det er ved at være mange år siden, men jeg har været på FKK Samya i Køln nogle gange. Det har altid været forrygende oplevelser, og jeg har generelt læst gode ting om stedet. Dengang var det 'hovedlokalet' præget af lidt meget rygning og mellemøstlig disko-stemning om aftenen, men det ødelagde ikke helheden som sådan. BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 931 Skrevet 13. Juli Her er en relativt ny artikel fra int sex guide om Køln hvor der vist kun er Samya tilbage http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?2597-FKK-Samya-Cologne&utm_source=google.com&utm_medium=organic&utm_campaign=google.com&utm_referrer=google.com Du skal kunne lide sigøjner fester og meget høj balkan musik for at trives der /B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg