Karsteng 565 Skrevet lørdag klokken 07:07 Drenge, Er der nogen af her der har oppdatert information on FKK / Sauna-clubs i området Dusseldorf/ Køln? Jeg har forsøgt Oceans og Magnum og Acapulco i Düsseldorf-området, men vil meget gerne udvide min horizont.... Har set at FKK Club Mondial får blandede reviews.. men? De er 2-5 år gamle. Andet at skrive hjem om? K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet for 20 timer siden Det er ved at være mange år siden, men jeg har været på FKK Samya i Køln nogle gange. Det har altid været forrygende oplevelser, og jeg har generelt læst gode ting om stedet. Dengang var det 'hovedlokalet' præget af lidt meget rygning og mellemøstlig disko-stemning om aftenen, men det ødelagde ikke helheden som sådan. BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 909 Skrevet for 1 time siden Her er en relativt ny artikel fra int sex guide om Køln hvor der vist kun er Samya tilbage http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?2597-FKK-Samya-Cologne&utm_source=google.com&utm_medium=organic&utm_campaign=google.com&utm_referrer=google.com Du skal kunne lide sigøjner fester og meget høj balkan musik for at trives der /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg