Vixenida 1195 Skrevet fredag klokken 19:26 Er på ferie men går og fantaserer, igen, om dogging scenarier.. Det er vel egentlig sæson her i sommerferien? Har I forslag til gode steder i landet? (gerne omkring aarhus).. De sider der findes til formålet synes jeg ikke virker særlig opdaterede, så vil hellere have råd herinde. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 183 Skrevet fredag klokken 19:39 Leder du efter steder som er besøgt af diverse, eller et mere"privat" sted til at invitere folk til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1195 Skrevet fredag klokken 19:45 offentlige, men diskrete og anonyme steder lyder lidt paradoksalt, men tænker du forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 183 Skrevet fredag klokken 19:53 Jeg er med, Fløjstrup strand og skov er der nogle gode steder f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the cool one 12 Skrevet mandag klokken 09:52 Når i har bixet noget færdig med sted og tidspunkt lad mig gerne hører om det lyder til at kunne blive ret fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2071 Skrevet tirsdag klokken 01:43 Skriv en PM istedet. Det er ikke interessant for forum at du ønsker at følge trådstarter. the cool one skrev, for 15 timer siden: Når i har bixet noget færdig med sted og tidspunkt lad mig gerne hører om det lyder til at kunne blive ret fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2071 Skrevet tirsdag klokken 01:49 Og nu tilbage til emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2071 Skrevet tirsdag klokken 02:25 Det opretter du blot en ny tråd om ( for ikke at afspore denne ) ParMedFantasier skrev, den 12.7.2025 at 06:46: Hvordan foregår det i praksis? Jeg har ingen erfaring med emnet, men det lyder super tiltalende. Men det er altid meget grænseoverskridende når man er på bar bund… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Wilsonn 30 Skrevet for 22 timer siden Hej Ida Der findes mange steder rundt omkring Århus og jeg besøger dem selv så ofte det kan lade sig gøre, der er både nogle for og imod med dem alle og så er der tidspunkter på dagen der afgør, hvor der er mennesker. Du er velkommen i PB for at få nogle lokationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg